"Yaşayan bir hayvan"

Çeviri:A living animal

4 yıl önce

14 Yorum


mahmutsah

Herhangi bir admin veya ilgili bir kisi var mi?

2 hafta önce

mahmutsah

Kufurlu yorumlara mudahale edilsin lutfen

2 hafta önce

Gulsun95

Genis zaman li olmasina ragmen neden Live kelimesini living diye kullanmis?

2 yıl önce

Serhatos1992

Fiiller yalın halde aslında emir gibi oluyor. Live:yaşa tell: anlat tell me:bana anlat gibi. Fiilleri nesnelestirmek icin ing takısı getirilebiliyor. Living: yaşayan olmuş bu örnekte

1 ay önce

Oytun224263

İng aynı zamanda süreklilik katar Falling Leaves gibi (Düşen yapraklar)

5 ay önce

Treviritra

" an animal which lives " yazdım kabul etmedi

8 ay önce

Jack167391

An animal which is living yazdım kabul etmedi

1 ay önce

ruki31844

Living a animal yaptım kabul etmedi...

9 ay önce

mutlubasaran

an animal which lives niçin olmuyor anlayamadım

2 yıl önce

turk1979

an animal that is living neden olmuyor

2 yıl önce

mutlubasaran

Alınan ekran kırpma görüntüsü: 14.01.2016; 20:24

2 yıl önce

gs.eren

?????????

9 ay önce

mustafatal15

Bu uygulamanın amına sikiyim

3 yıl önce

Olgun313083

Klasik kaybeden psikolojisi.

2 ay önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.