"Mely állatok esznek cukrot?"

Fordítás:Which animals eat sugar?

4 éve

7 hozzászólás


kalorobert

What kind of animals eat sugar? Miért nem jó?

3 éve

minspresso

Azért mert ez azt jelenti hogy "milyen fajta állatok esznek cukrot?"

3 éve

SIRRob007
SIRRob007

Ez a kérdés rossz!- A helyes mondat: Which animals DO THEY eat?

4 hónapja

BereczAgne

E/3. Személyben s kerül a szó végére . Nem? Pl itt . Which animals eats sugar? ??

4 éve

cyntikek98

Az animals már többes számba van, és így már nem kell az s

4 éve

BereczAgne

Ők eat" irtak

4 éve

tucite

Which animals do eat sugar? Ezt irtam. Miert nem kell a do segedige? Honnet tudom, hogy mikor kell es mikor nem?

4 éve
Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.