A Duolingo a világ legnépszerűbb nyelvtanulási módszere. És ami a legjobb, teljesen ingyenes!

"Ez egy üveg rövid levéllel."

Fordítás:It is a bottle with a note.

4 éve

6 hozzászólás


PankaRicht

Ennek nincs értelme...

2 éve

Ria591226

Mert a 'note' rövid levelet jelent.

1 éve

Bauer01

rövid levél= mail? ezt még nem tudtam! szerintetek is ez a fordítása? szótárban sem találtam meg!

4 éve

Bauer01

Fordítás:It's a bottle with a mail.

4 éve

Popracsek

Erősen hiányos mondatnak érzem

3 éve

palviktor

"It is a bottle with a note." Nekem már a Note-t írja. És a szótár azt írja: levél (pár soros) Szóval jónak tűnik csak nem értem hogy a "short letter" miért nem jó rövid levélnek.

2 éve