"Çantayı bulana kadar, belgeleri bulmuş olacak."

Çeviri:She will have found the documents by the time she finds the bag.

4 yıl önce

9 Yorum


_BuGRa_

She will have found the documents until she finds the bag

1 yıl önce

TaharretMuslugu
TaharretMuslugu

böylesi daha iyi ötekini bende anlamıyorum

1 hafta önce

bahadirgurdal

Kim çantayı bulana kadar? İlk cümlede özne belli değil.

3 yıl önce

wakavayashi

By niye olmuyor

4 yıl önce

Kayasevkett

Abısının olmuyorsa zorlama

3 yıl önce

hodoras
hodoras

Bu cümlede as kullanabilir miydik? he will have found the docs as he finds the bags. gibi...

1 yıl önce

SaidMutlu

She will have found the documents when she finds the bags

O çantaları bulduğu zaman belgeleri bulmuş olacak.

Şeklinde bir cümle kursak aynı anlamı taşımış olur mu?

1 yıl önce

b.usamee

When she found the bags belki.

1 yıl önce

Howyoudoing11

She will have found the documents until she finds the bag

2 ay önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.