"Everybody needs water."

Tłumaczenie:Każdy potrzebuje wody.

4 lata temu

12 komentarzy


Montanada

potrzebuję - kogo, co ?, a nie kogo, czego ? Np. Potrzebuję człowieka i wodę , a nie wody.

4 lata temu

yuioyuio
yuioyuio

Czasownik potrzebować łączy się z dopełniaczem, a więc właśnie kogo? czego?

4 lata temu

Zbyszek848269

Pytanie brzmi" czego potrzebujesz?"

4 miesiące temu

Arkadikos

A czemu jest źle "każdy potrzebuje wodę"?

4 lata temu

buskes76

"Każdy potrzebuje wody" powinno raczej zaliczyć

2 lata temu

KrzysztofS578600

Dlaczego "everybody" to 3 os lp? A nie np. "my wszyscy" wtedy byłaby 1 os lmn. lub "oni wszyscy" wtedy 3 os lmn. Chodzi mi o odmianę "need". Poważnie pytam może banał dla niektórych ale ja nie wiem.

2 lata temu

fubuandrew

Tak jest i tyle. Poczytaj o zaimkach nieokreślonych a będzie tego więcej

2 lata temu

Dyrszlak

All need water. Wszyscy potrzebują wody - liczba mnoga.

Everybody needs water. Każdy potrzebuje wody - liczba pojedyncza.

2 miesiące temu

2MMH6E
2MMH6E

Myślę że kluczowe jest tu needs poprzez s na końcu wiemy że jest to 3 os. L. Poj

1 miesiąc temu

SawomirWan1

Powinno być everyone-każdy

2 lata temu

jankobill

Everybody and everyone-obie są poprawne

5 miesięcy temu

Lenucha88898

A czemu nie everyone?

1 rok temu
Naucz się angielskiego w zaledwie 5 minut dziennie. Za darmo.