"Hereads."

Tłumaczenie:On czyta.

4 lata temu

10 komentarzy


elizaazatyan

bo w angielskim she,he ,it do czasowników dopisujemy ,,s,,

4 lata temu

buskes76
buskes76

Dodajmy iż tylko i wyłącznie w czasie Present Simple ! Gdyż to bardzo ważne tym bardziej, że read ma wszystkie 3 formy takie same, zatem "He read" też jest poprawne ale jest to czas przeszły prosty - PAST Simple - "On przeczytał" = "Przeczytał" ewentualnie też "On czytał" = "Czytał" ... i właśnie w przypadku czasowników które mają identyczną formę 1 i 2 właśnie w 3 osobie liczby pojedynczej po tej końcówce lub jej braku rozróżnimy Present Simple od Past Simple nawet w zdaniu wyrwanym z konteksty. W innych osobach np "I read" potrzebny nam jest kontekst rozmowy lub wcześniejszego tekstu gdyż bez tego może znaczyć "Czytam" = "Ja czytam" ale także "Przeczytałem" = "Ja przeczytałem" tudzież "PrzeczytałAm" = "Ja przeczytałAm" ewentualnie też "Czytałem" = "Ja czytałem" tudzież "CzytałAm" = "Ja czytałAm"

1 tydzień temu

Dominik269508

Czm wszedzie jest idenfinite???

11 miesięcy temu

MadziaPompa

Ja lubię książki, i dużo ich czytam, bo mam ich dużo. A moja mama lubi komputery bo dużo w nich rzeczy a mój tata jest fotografem i mamy dużo zdjęć.

4 miesiące temu

buskes76
buskes76

Urzekła mnie twoja historia... ale to nie jest odpowiednie miejsce dla niej ...

1 tydzień temu

zio.marti

Powinno byc : On czyta Przynajmniej mi tak zaliczylo

1 rok temu

patryk252514

Siema dominik

11 miesięcy temu

patryk252514

Oco ci chodzi stym hm...

11 miesięcy temu

alitalove

Napisałam on czyta porawnie a mnie sie wyświetliło czytuje -,-

10 miesięcy temu

InaVer

To jest załatwe

1 miesiąc temu
Naucz się angielskiego w zaledwie 5 minut dziennie. Za darmo.