"He reads."

Tłumaczenie:On czyta.

4 lata temu

15 komentarzy


elizaazatyan

bo w angielskim she,he ,it do czasowników dopisujemy ,,s,,

4 lata temu

zio.marti

Powinno byc : On czyta Przynajmniej mi tak zaliczylo

11 miesięcy temu

Dominik269508

Czm wszedzie jest idenfinite???

9 miesięcy temu

MadziaPompa

Ja lubię książki, i dużo ich czytam, bo mam ich dużo. A moja mama lubi komputery bo dużo w nich rzeczy a mój tata jest fotografem i mamy dużo zdjęć.

2 miesiące temu

patryk252514

Siema dominik

9 miesięcy temu

patryk252514

Oco ci chodzi stym hm...

9 miesięcy temu

alitalove

Napisałam on czyta porawnie a mnie sie wyświetliło czytuje -,-

7 miesięcy temu

akinorewx

hm..

3 lata temu

MaciekSufi

Czemu "reads" a nie "read" przeciez to jest liczba mnoga.

4 lata temu

ZuziaW

Końcówkę s dodajemy w liczbie poj. w trzeciej osobie HE SHE IT-ON ONA ONO

4 lata temu

PrzebojowaMyszka

ponieważ we read, a tu he reads, she reads, it reads

3 lata temu

KlaudiaSaw2

Hyuf

3 lata temu

KrzysiekOr

Rghgggra aaa i q

4 lata temu

Kubatura25

Chba Ciebie coś boli

3 lata temu

angela0041

Kubatura25 jezeli nie chodzi ci o zadanie nie komentuj

2 lata temu
Naucz się angielskiego w zaledwie 5 minut dziennie. Za darmo.