Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"O sağa döner."

Çeviri:He turns to the right.

4 yıl önce

6 Yorum


valinorman

" turns to right" neden olmuyor?

4 yıl önce

Viforvendetta

"hangi sağ? bana göre mi sana göre mi?".
durumu olmasın diye the kullanılır

4 yıl önce

valinorman

teşekkürler, bu "the" çok iyi bir şey aslında da, türk çocuğuna sıkıntı işte. unutuyorum ben de çoğunlukla

4 yıl önce

ilknr1
ilknr1

Bir yerde "Turn left" diye bir cümle vardı. Sadece emir cümlelerinde mi "to"suz kullanılıyor. Teşekkür ederim.

3 yıl önce

phauruq

She turns on the right. olur mu olursa neden

1 yıl önce

strange.r
strange.r

She yi neden kabul etmiyor

2 ay önce