"Benim elbisem seninkinden daha güzel."

Çeviri:My dress is prettier than yours.

4 yıl önce

5 Yorum


kemal.c.ta

Prettier yerine best daha uygun olmaz mı

4 yıl önce

Viforvendetta

best = en iyi(uygun olabilir ama biraz farklı)
onun haricinde
iki şey karşılatırırken "st" takısı olmaz.(en anlamı katıyor çünkü)
my dress is the prettiest/best in this shop. =
benim elbisem bu dükkandaki en güzel/en iyi elbisedir.

4 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

"my dress is the prettiest/best than in this shop. " cümlesinde than olmamalı, than sadece karşılaştırma için :)

4 yıl önce

Viforvendetta

evet unutmuşum :)

4 yıl önce

Sangarius

"My dress is Better than Yours " yanlış mı

4 yıl önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.