"Benim evimde üç köpek vardı."

Çeviri:There were three dogs in my house.

4 yıl önce

7 Yorum


KbraSaydam

Three dogs were in my home olmaz mı peki

2 yıl önce

valinorman

burada neden "at my home" olamıyor

4 yıl önce

Viforvendetta

raporla ama bina belirtirken "house" kullanılır. "home" daha çok yuva anlamındadır.

4 yıl önce

ssssinan

hani home zaten benim evim demekti neden my home diye belirtmek zorundayız??

4 yıl önce

aykiri

Yetkililer terk etmiş buraları galiba

3 yıl önce

aykiri

Home diyince my demiyoduk hani diyoruz biz arkadaşla. Bi cevap vermiyosunuz. Küsmüyüz

3 yıl önce

Kastamonu374

neden there is were thee... değil

3 ay önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.