"Senin performansın çok profesyonelceydi."

Çeviri:Your performance was very professional.

4 yıl önce

11 Yorum


rhythm78

so ve pretty yi burada neden kabul etmedik.

4 yıl önce

R.Corleone

too professional neden olmuyor?

4 yıl önce

Viforvendetta

very prefessional
too professional

ikisinin anlamları olumlu+olumsuz olarak değişiyor
i am very happy
i am too bad
gibi.

"i am too happy" de olabilir ama burada anlam şikayetcilik içeriyor
"çok mutluyum mutlu olmamak gerek" gibi bir cümlede kullanılabilir.

4 yıl önce

R.Corleone

yani too olumsuz ifadelerin miktarını belirlemek için mi kullanılır?

4 yıl önce

Viforvendetta

evet.
"there is too much traffic" = çok fazla trafik var. gibi

4 yıl önce

R.Corleone

thank you for your explanation...

4 yıl önce

furkhan

So neden olmuyor?

3 yıl önce

gdrsr

so niye olmadı??

3 yıl önce

oznurpoyraz

So niye kabul olmadı

3 yıl önce

MahsumYlma

Yok

2 yıl önce

Kaanelikku

Your performance was very professionally. Why did it not the correct answer?

10 ay önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.