"Benim sadece bir dileğim var."

Çeviri:I have only one wish.

4 yıl önce

6 Yorum


R.Corleone

i have only a wish.... neden olmuyor?

4 yıl önce

Viforvendetta

raporlayın eklenmemiştir

4 yıl önce

onurucbin

I have just a wish neden olmuyor

3 yıl önce

Preternatural

Just fiille birlikte kullanılır.

3 yıl önce

tarabyali

i have just a wish neden olmadı ?

3 yıl önce

hlooz

Justı kullanman için fiil olması gereki mesala i have just done it burada fiilimiz done olduğu için onlyi kullanamazsın

3 yıl önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.