"The trains pass by at night."

Fordítás:A vonatok éjszaka haladnak el.

August 10, 2014

16 hozzászólás


Gaurusz.hu

Ezt az angolok is így értik? Az rendben van, hogy elhaladnak, de számomra lefordíthatósági értelmet csak akkor nyer, ha kibővítik v.milyen helyhatározóval (pl. város, nyáj stb.)

August 10, 2014

Sztankay54

Jo lenne,ha valaki elmagyaráznáa mondatot,mert külön külön a szavak érthetők,de nekem sehogyse akar összejönni egy mondatban.

March 23, 2016

Gaurusz.hu

pass by [UK: pɑːs baɪ] [US: ˈpæs ˈbaɪ] elhalad (vm) mellett▼ elnéz▼ figyelmen kívül hagy▼ megelőz▼ mellőz▼ továbbmegy

March 24, 2016

oregkvinto

a by mit keres itt? én lefordítottam és ez sajnos hiba volt!azt írtam hogy a vonatok éjszaka haladnak el mellette.

August 21, 2014

KissHajnalka

pass by= elhalad

September 11, 2014

Gaurusz.hu

Kösz, de nem azzal van probléma, hanem ami hiányzik:mi mellett halad el éjszaka?

September 12, 2014

a_r_de_m

köszi

October 19, 2014

PappLajos10

HA a "pass by" azt is jelenti magyarul, hogy "tovább megy" akkor a mondatnak csak úgy van magyar értelme, hogy a vonatok tovább mennek az éjszaka

July 2, 2017

istvanhorv15

A vonatok elhaladnak ejszaka Az miert nem jo?

August 2, 2017

SzenteErzs

Ez így számomra értelmezhetetlen.Talán járnak éjszaka?, erre gondoltak?

February 6, 2018

TthKlmn

Mi az amin átmennek?De itt már elhaladnak úgy látom, tehát képlékeny csak nem számunkra! Most akkor át vagy mellet ,de ezt ki tudja?

May 2, 2018

Szanto1

A vonatok éjszaka mennek tovább.

August 22, 2018

GerleiIstv

"A vonatok éjszaka haladnak el." vagy "A vonatok éjszaka elmennek." magyarul nem ugyanazt jelenti! (Duo mindkettőt elfogadja.)

September 25, 2018

nemkatica

Nekem a "night"-tal van problémám. Szerintem nem csak éjszakát jelent, hanem éjjelt is. Nekem nem fogadta el.

November 14, 2018

Tams257109

"A vonatok éjszaka továbbmennek" - vagy nem? pass by = továbbmegy - et is jelent!

December 30, 2018

evairenpinter

A vonatok áthaladnak éjszaka.

February 17, 2019
Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.