Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"Soruyu benim yanıtlamamı ister misin?"

Çeviri:Do you want me to answer the question?

4 yıl önce

5 Yorum


R.Corleone

do you want to answer me the question... bu neden yanlış?

4 yıl önce

Viforvendetta

aynı anlama geliyor ama kullanım olarak yanlış
nesne zamirini iki fiil arasına koyuyorlar. kullanım olarak böyle öğren.

i want you to go = gitmeni istiyorum. gibi

4 yıl önce

R.Corleone

anladım teşekkürler

4 yıl önce

huseyinkuruoglu

"Do you want to answer me" : "Bana cevap vermek ister misin?" Veya "Beni cevaplamak ister misin?" demektir.

4 yıl önce

mert.kerem

"Do you want to answer the question from me?" niye olmuyor?

3 yıl önce