1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "I had felt very cold that ni…

"I had felt very cold that night."

Çeviri:Ben o gece çok üşümüştüm.

August 10, 2014

11 Yorum


BgR89

Üşümüş hissettim olmadı


R.Corleone

anladığım kadarıyla feel cold (phrasal verb) kullanılmış... peki hocam phrasal verb lerin arasına başka bir kelime girebiliyor mu ?


Viforvendetta

evet. nesne zamiri girebilir.
turn it up. gibi


ekrem25

editörbu yaptığım çeviri doğru başka şekilde ne diyebiliriz


Rftyklmz

Ben o çok soğuk geceyi hissetmiştim nasıl diyebiliriz :D I had felt that very cold night olabilir mi acaba.


MuhammetBl5

Sakarya'dan kimler var ya da Kocaeli


cenkdemirkiran

ben o gece çok üşüdüğümü hissetmiştim neden olmuyor acaba?


Hakan950013

Aynı cevabı ben de verdim. Kabul etmedi


adsz297491

Ya kadın öyle bir telaffuz ediyor ki insan kelimeleri karıştırıyor


SevgiKARACALI

O gece çok üşüdüğümü hissetmiştim. Yanlış dedi


asena430916

Üşümüş hissetmek olabilirdi bence

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.