1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "They try the beef."

"They try the beef."

Fordítás:Megkóstolják a marhahúst.

August 10, 2014

11 hozzászólás


tothcila

Kipróbálják, hogy mennyire kényelmes? A magyarok megkóstolni szokták, ha jól tudom.

December 10, 2014

Adam1978

Jogos, javítottam (most jutottam el ide).

January 2, 2019

AndrsTth532551

Még mindig nem értettem meg mi az, hogy "Kipróbálják a marhahúst"

March 17, 2017

Harga

Eddig csak csirkehúst ettek, de rábeszélte őket a pincér. ezért most: "Kipróbálják a marhahúst." Legközelebb lehet, hogy azt próbálják ki, milyen vegának lenni. A fordítást Duó így elfogadta nekem: "Megkóstolják a marhahúst." Szerintem is gyakoribb így.

July 1, 2018

vaczak

Egészségükre!! :D

May 12, 2015

Malac10039

...

April 28, 2018

Mammon100

A marhahúst kóstolnak miért nem jó? ...mert csak! ugye?

January 15, 2016

Zotya242

Mert van benne egy "the" névelő. Tehát nem marhahúst kóstolnak hanem megkóstolják A marhahúst.

December 22, 2018

Harga

Talán így magyarosabb: "A marhahúst kóstolják."

July 1, 2018

csabuko

A szotar szerit a beef marhahus. Miert lesz belolle rogton marha sult. Miert nem jo a marhaszelet?

August 10, 2014

NagyTamsLevente

Hát mert nem az.

October 31, 2015
Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.