A Duolingo a világ legnépszerűbb nyelvtanulási módszere. És ami a legjobb, teljesen ingyenes!

"They try the beef."

Fordítás:Kipróbálják a marhahúst.

0
4 éve

9 hozzászólás


tothcila
tothcila

Kipróbálják, hogy mennyire kényelmes? A magyarok megkóstolni szokták, ha jól tudom.

8
Válasz3 éve

vaczak

Egészségükre!! :D

2
Válasz3 éve

Malac10039

...

0
Válasz3 hónapja

Mammon100

A marhahúst kóstolnak miért nem jó? ...mert csak! ugye?

2
Válasz2 éve

Harga
Harga

Talán így magyarosabb: "A marhahúst kóstolják."

0
Válasz1 hónapja

AndrsTth532551

Még mindig nem értettem meg mi az, hogy "Kipróbálják a marhahúst"

2
Válasz1 éve

Harga
Harga

Eddig csak csirkehúst ettek, de rábeszélte őket a pincér. ezért most: "Kipróbálják a marhahúst." Legközelebb lehet, hogy azt próbálják ki, milyen vegának lenni. A fordítást Duó így elfogadta nekem: "Megkóstolják a marhahúst." Szerintem is gyakoribb így.

0
Válasz1 hónapja

csabuko

A szotar szerit a beef marhahus. Miert lesz belolle rogton marha sult. Miert nem jo a marhaszelet?

1
Válasz4 éve

NagyTamsLevente

Hát mert nem az.

1
Válasz2 éve