"Renkler siyah, beyaz, ve gri."

Çeviri:The colors are black, white and gray.

4 yıl önce

43 Yorum


doganaras

Sonuna dır, dir gelmeden çevirisinde are eki neden gelmekte...

3 yıl önce

kahraman580287

Mesela are they human = onlar insan mıdır

2 yıl önce

superhero26

Hani renklerin başına the gelmezdi !

3 yıl önce

BarisKayna

Eğer cümleye onunla başlanırsa gelir. Ondan sonraki kullanımlarda gelmez.

3 yıl önce

ElifNisaMa

Renklerin basina the gelebilir.Ayni duolingonun da soyledigi gibi yani yazdigi gibi "the colors are black,white and gray." Cumlesinde the var cunku cogul yada tekil cisimlerin basina da geldigi gibi.anladin mi?

5 ay önce

Bra657281

neden are geliyo

1 yıl önce

Batuhan790544

Cünku renkler 1den fazla olduğu için

1 yıl önce

Masal71053

Cumleye "are" koymadigim icin kabul etmedi? Neden ?

1 yıl önce

Tugba6131

Google translate den bakarsan etmez

3 ay önce

AhmetYasir510870

Kaplumbağa deden

8 ay önce

Eyzn07

Are yerine is kullanmıştım. Tam olarak are nerelerde is nerelerde ve bu tarz edatlar nerelerde kullanılıyor? Yardımcı olursanız sevinirim

2 yıl önce

RumeysaNur517328

Am ben anlamına gelen I da kullanılır Is ise o anlamına gelen he she it de kullanılır. Are da onlar anlamına gelen they de kullanılır. The colors renkler anlamında olup çoğul olduğu için is kullanamayuz are kullanırız

1 yıl önce

Nazlcan273806

I You
We are They

He She is It

9 ay önce

Gldanebra

Dır yok ama are koyduk niye

10 ay önce

Seranay5
7 ay önce

ARlRx

aynısını yazdım çıkmadı

5 ay önce

Yildiz666905

Grey neden yanlış

3 ay önce

yusufpiri

Yazdığımla cevap aynı. Neden hatalı diyor?

1 ay önce

ECEHAN5

the eklemesem ne fark etçek ikiside sonuçta aynı

3 yıl önce

ElifNisaMa

The eklemesen olmaz cunku orda cogul seyler kullaniliyor.ama tekil yada cogul farketmiyor.ikisinin basina da the gelmeli,sana burdan söyleyeceğim sey cogul ve tekil herseyin basina the gelebilir.

5 ay önce

Ahmedd14

cümle de sadece are koymadim o ne için gerekli oluyor

1 yıl önce

Memnuneen

Are yada is gelmesi lazım

1 yıl önce

ElifNisaMa

Is gelemez are gelecek

5 ay önce

O.Akkus

şıklarda "colors are black, white and green" var onuda seçmemi sölemiş halbuki green yeşil demek doğru yaptığım halde yanlış dedi düzeltilmeli

4 yıl önce

yclsnn
yclsnn

Green değil grey dedi yanlış duymuşsun

4 yıl önce

rukiyesudemasala

O grey diyo

3 yıl önce

selmaifti

Are anlami ne ya? Off

3 yıl önce

MervePnarY

Are you we ve they'in yardımcı fiilidir. Çoğul şeyler kullandığın zaman are kullanırsın tekilde de is kullanırsın

3 yıl önce

Celalettin133667

Tesekkurler

3 yıl önce

ElifNisaMa

Merhaba bir soru sormussun cevap vereyim.Are kelimesi yardimci bir fiildir, yani hicbir anlami olmayan ve cogul kelimelerin yaninda kullanilan bir kelimedir.Umarim iyi anlamissindir...

5 ay önce

-O_K-

yaklaşık -dır gibi bir anlamı vardır. İsim cümlelerinde olur.

3 yıl önce

ayeakta5

Çoğul

1 yıl önce

kaplanu2

Are eki ne hangi durumda kullanilir bilen varsa aciklayabilirmi

3 yıl önce

Anonymous-1

Are = dır ve mısın anlami verir ve teki is-dir mesela are you Ok ? Sen iyimisin ? You oldugundan are oldu he she it olsaydi is olacakti The colors are black, white and gray = renkler siyah, beyaz ve gri(dir)

3 yıl önce

TarkanArts

Tek bir renkten bahsetseydi -is alacaktı ama 2 ve üstü renkten bahsediliyorsa -are yardimci fiili kullanilir. Degil mi ?

9 ay önce

ElifNisaMa

Evet,dogru.

5 ay önce

Godzilla90

Gray mı grey mi?

3 yıl önce

ayeakta5

Gray

1 yıl önce

ZeynepAydingenc

Iyide sadece renklerin sıralaması yanlıştı bence bu da hata sayılmamalı

2 yıl önce

VusaL_777
VusaL_777

colour ve grey sözlerini doğru kabul ediyor

2 yıl önce

BeyzaYavuz1

The colors olmaz ki. The tekil nesneler içindir ama cümlede renkler diyerek çoğul yapıyor bu yüzden başına the gelmez

3 yıl önce

Hatotovic

Tekil ya da çoğul olması farketmez. Eğer nesne belirliyse the kullanılır, genelse yani özel olarak belirlenmemişse the gelmez. Çoğul, tekil olması farketmez

2 yıl önce

ElifNisaMa

The nin hicbir anlami yok bildigim kadariyla

5 ay önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.