Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"Renkler siyah, beyaz, ve gri."

Çeviri:The colors are black, white and gray.

4 yıl önce

15 Yorum


doganaras

Sonuna dır, dir gelmeden çevirisinde are eki neden gelmekte...

3 yıl önce

kahraman580287

Mesela are they human = onlar insan mıdır

2 yıl önce

superhero26

Hani renklerin başına the gelmezdi !

3 yıl önce

BarisKayna

Eğer cümleye onunla başlanırsa gelir. Ondan sonraki kullanımlarda gelmez.

3 yıl önce

ElifNisaMa

Renklerin basina the gelebilir.Ayni duolingonun da soyledigi gibi yani yazdigi gibi "the colors are black,white and gray." Cumlesinde the var cunku cogul yada tekil cisimlerin basina da geldigi gibi.anladin mi?

3 ay önce

Bra657281

neden are geliyo

1 yıl önce

Batuhan790544

Cünku renkler 1den fazla olduğu için

1 yıl önce

Masal71053

Cumleye "are" koymadigim icin kabul etmedi? Neden ?

11 ay önce

Tugba6131

Google translate den bakarsan etmez

1 ay önce

Eyzn07

Are yerine is kullanmıştım. Tam olarak are nerelerde is nerelerde ve bu tarz edatlar nerelerde kullanılıyor? Yardımcı olursanız sevinirim

2 yıl önce

RumeysaNur517328

Am ben anlamına gelen I da kullanılır Is ise o anlamına gelen he she it de kullanılır. Are da onlar anlamına gelen they de kullanılır. The colors renkler anlamında olup çoğul olduğu için is kullanamayuz are kullanırız

1 yıl önce

Gldanebra

Dır yok ama are koyduk niye

9 ay önce

Seranay5
5 ay önce

ARlRx

aynısını yazdım çıkmadı

3 ay önce

Yildiz666905

Grey neden yanlış

1 ay önce