1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "Renkler siyah, beyaz, ve gri…

"Renkler siyah, beyaz, ve gri."

Çeviri:The colors are black, white and gray.

August 10, 2014

29 Yorum


doganaras

Sonuna dır, dir gelmeden çevirisinde are eki neden gelmekte...

February 8, 2015

yhy.alp

Türkçe'de isim cümlelerinde - dır, - dir eki her zaman var'dır. Sen yazmasan da o gizli olarak mevcuttur. İngilizce'de ise (- am, - is, - are) bu - dır, - dir ekini karşılar ve yazılması zorunludur.

March 14, 2019

Bra657281

neden are geliyo

March 11, 2017

Batuhan790544

Cünku renkler 1den fazla olduğu için

June 30, 2017

hira148123

are çoğunlukla birleştirme eki olarak kullanabilir bu ingilizceye özgü türkçede yok ;)

July 23, 2019

kahraman580287

Mesela are they human = onlar insan mıdır

January 28, 2016

Sevdenizzz

Cumleye "are" koymadigim icin kabul etmedi? Neden ?

November 9, 2017

Tugba6131

Google translate den bakarsan etmez

September 8, 2018

superhero26

Hani renklerin başına the gelmezdi !

February 10, 2015

BarisKayna

Eğer cümleye onunla başlanırsa gelir. Ondan sonraki kullanımlarda gelmez.

April 16, 2015

ElifNisaMa

Renklerin basina the gelebilir.Ayni duolingonun da soyledigi gibi yani yazdigi gibi "the colors are black,white and gray." Cumlesinde the var cunku cogul yada tekil cisimlerin basina da geldigi gibi.anladin mi?

June 24, 2018

ampuan

Aynen

January 26, 2019

Eyzn07

Are yerine is kullanmıştım. Tam olarak are nerelerde is nerelerde ve bu tarz edatlar nerelerde kullanılıyor? Yardımcı olursanız sevinirim

June 25, 2016

RumeysaNur517328

Am ben anlamına gelen I da kullanılır Is ise o anlamına gelen he she it de kullanılır. Are da onlar anlamına gelen they de kullanılır. The colors renkler anlamında olup çoğul olduğu için is kullanamayuz are kullanırız

June 7, 2017

yhy.alp

I = am He-she-it = is You-we-they = are İsim cümleleri bunlarla oluşur.

March 14, 2019

heramari

Sadece are yazmayı unutmuşum hxmdnc

December 20, 2018

Gldanebra

Dır yok ama are koyduk niye

January 15, 2018

Seranay5
May 5, 2018

ARlRx

aynısını yazdım çıkmadı

July 11, 2018

Yildiz666905

Grey neden yanlış

August 29, 2018

yusufpiri

Yazdığımla cevap aynı. Neden hatalı diyor?

November 6, 2018

Eemre.yunus

Are nerden geliyor?

December 28, 2018

ece03

Siyah beyaz ve gri renk değil ki

January 20, 2019

kunter54

Türkçede "," ile "ve" yan yana kullanılmaz.

January 21, 2019

fatma435486

Aynisini yaziyorum virgule kadar hala hata veriyo. Dogru kabul etmiyo!!!!

January 24, 2019

army396

"Beyaz, ve" "beyaz" ile "ve"nin arasına virgül işareti gelmez

February 15, 2019

AteKaan1

İlla THE yi getirmek zorunda mıyız? Acil cevap gerek

April 15, 2019

efsaneago

Kabul etmiyrem siyah bir renk deeeeeeeil ki

July 11, 2019

Elif550967

Kabuletmiyorrrr sinirimi bozdu

August 19, 2019
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.