"Oda insanlarla doludur."

Çeviri:The room is full of people.

4 yıl önce

8 Yorum


batuhanbalta

niye of geliyo burda anlamıyorum

4 yıl önce

Vingianezzar

'The room is full with people.' neden yanlış?

2 yıl önce

murat.erta

The room is full with peoples

4 yıl önce

yigitusta9

"people" zaten "person"un çoğul hali

4 yıl önce

Viforvendetta

the room is filled with people. aynı anlama geliyor

4 yıl önce

Ercan575350

sizin cevabınız pasif yapı olur o zaman. oda insanlarla doldurulur.

1 yıl önce

Ercan575350

dükkan bizim ama of yerine with olmaz mıydı?

1 yıl önce

betul78026

With niye olmaz? Neden of kullanıldı burda anlamadım

1 hafta önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.