1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "Oda insanlarla doludur."

"Oda insanlarla doludur."

Çeviri:The room is full of people.

August 10, 2014

8 Yorum


batuhanbalta

niye of geliyo burda anlamıyorum


Vingianezzar

'The room is full with people.' neden yanlış?


betul_q

With niye olmaz? Neden of kullanıldı burda anlamadım


murat.erta

The room is full with peoples


yigitusta9

"people" zaten "person"un çoğul hali


Viforvendetta

the room is filled with people. aynı anlama geliyor


Ercan575350

sizin cevabınız pasif yapı olur o zaman. oda insanlarla doldurulur.


Ercan575350

dükkan bizim ama of yerine with olmaz mıydı?

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.