"O, menüyü okur."

Çeviri:He reads the menu.

4 yıl önce

33 Yorum


OnatErtin

"She reads the menu." ile "He reads the menu." arasındaki fark nedir? Ben she li olanı yaptım, yanlış dedi.

4 yıl önce

La_Lune

çünkü he erkeklerde o demek she de kadınlarda o demek yani soruda cinsiyeti belirtmediği için ikiside senin doğru cevabın oluyo

4 yıl önce

omercito
omercito

Seçenekli sorularda soru başlığında belirtildiği gibi doğru olan tüm seçenekleri işaretlemeniz gerekiyor.

4 yıl önce

AhmetAfyon

Iki cevabi ayni anda istemis soruyu dikkatli okuyalım

3 yıl önce

sewimgul

he adam oglan icin she kadin kiz icin sadece farkliliklari bu

4 yıl önce

yavuz......

Ikisinide sececektik cunku bende he olani sectim, onada yanlis dedi

3 yıl önce

Meri945899

Şu "the" meselesini anlamadım

8 ay önce

AknCanAkca

Arkadaslar boyle sorularda 2 hakkimiz var he ve she olani secip tamam dersek correct diyo sıkıntı yok soruda

4 yıl önce

suJhD2

Ama yanlis dedi

10 ay önce

gokhanozel96

Sorun çözüldü dogru olan her seyi isaretleyin

4 yıl önce

Betlzdemir12

reads okumak anlaminda he ile she yi denyin dogru olan butun secenekleri deneyin doyo he ve she zaten o anlamda ikiside oluyor birsey degol

2 yıl önce

Merve435566

Hepsini seçtiğim halde yanlış diyo

2 yıl önce

Hseyin217731

Cok zor

2 hafta önce

ilyas710607

The koymadim yanlis dedi the nerelere geliyor

3 yıl önce

mehmetuslu2007

Reads ne anlama gelir gi

2 yıl önce

berfin4154

ufacık bir harfte yanlişlık varsa bile yanliş diyorlar

2 yıl önce

mehmet516430

S takısını hep karıştırıyorum bilen birisi açıklama yapa bilir mi

6 ay önce

Halilnar6

He she it te s takısı gelir. I you we they de s takısı gelmez.

2 ay önce

SeyfiGnen

bende cinsiyet belli olmadı için it yazdım kabul etti

4 yıl önce

erentarikkinaci

Yaaa reads dan önce the gelmeliymiş kabul etmedi

4 yıl önce

OmrKsm

Neden the ? Hangi menu oldugunu biliyormuyuz

4 yıl önce

SARSILMA

The koymadim yanlış dedi. The ya ne gerek var

4 yıl önce

oguzhanfarmer37

arkadaşlar yanlış değilmi? She yaptım ? ?

2 yıl önce

Merve435566

Buldum arkadaşlar iki şıkkıda işaretletin oluyo

2 yıl önce

merfaruk613136

bu yanlış soru

2 yıl önce

Deniz553712

She yaptim yanlis diyor lanet sey

1 yıl önce

KamilTosun2

soruyu dikkatli okuyunuz lütfen

1 yıl önce

KamilTosun2

İKİSİNİDE SEÇİN

1 yıl önce

suJhD2

İkisi de işarerleniyormuş

10 ay önce

VolkanGule2

Adam mantikli yapmis ezbermi yapiyoruz ogreniyormuyuz burada test etmis bence

10 ay önce

Aye167517

He ve she olarak iki seçenek nasil seviliyor çözemedim

6 ay önce

Aye167517

Seçiliyor

6 ay önce

HicranTura

Bence çok kolay

3 ay önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.