1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "O, menüyü okur."

"O, menüyü okur."

Çeviri:He reads the menu.

August 11, 2014

45 Yorum


OnatErtin

"She reads the menu." ile "He reads the menu." arasındaki fark nedir? Ben she li olanı yaptım, yanlış dedi.

August 11, 2014

La_Lune

çünkü he erkeklerde o demek she de kadınlarda o demek yani soruda cinsiyeti belirtmediği için ikiside senin doğru cevabın oluyo

December 7, 2014

omercito
Mod

Seçenekli sorularda soru başlığında belirtildiği gibi doğru olan tüm seçenekleri işaretlemeniz gerekiyor.

August 11, 2014

MirayEce2

Ben it demiştim

April 20, 2019

CevaBveremedi

İt olmaz çünkü it ifadesi insanlar için kullanılmaz :)

July 14, 2019

AhmetAfyon

Iki cevabi ayni anda istemis soruyu dikkatli okuyalım

January 11, 2015

yavuz......

Ikisinide sececektik cunku bende he olani sectim, onada yanlis dedi

December 10, 2014

sewimgul

he adam oglan icin she kadin kiz icin sadece farkliliklari bu

September 4, 2014

Meri945899

Şu "the" meselesini anlamadım

March 9, 2018

Hanifeakr4

the olmasa o menü okur olurdu the olunca menüyü okur oluyor

April 19, 2019

furkan33216

The cumleye senin dedigin anlami mi katiyor sadece Bu arada teşekürler

August 12, 2019

deadsoul855915

"The" eki sözcüğe "-ı, -i, -u, -ü" gibi anlamlar kazandırır. Örnek verirsek;"okulu, evi, menüyü" gibi.. Özel isimlerde buna dahildir. "Merve'yi, Sıla'yı, Arda'yı" gibi örnek verebiliriz. Umarım yardımcı olabilmişimdir. :)

July 11, 2019

furkan33216

Cok tesekkur ederim

August 12, 2019

AknCanAkca

Arkadaslar boyle sorularda 2 hakkimiz var he ve she olani secip tamam dersek correct diyo sıkıntı yok soruda

September 13, 2014

suJhD2

Ama yanlis dedi

January 6, 2018

gokhanozel96

Sorun çözüldü dogru olan her seyi isaretleyin

November 1, 2014

Betlzdemir12

reads okumak anlaminda he ile she yi denyin dogru olan butun secenekleri deneyin doyo he ve she zaten o anlamda ikiside oluyor birsey degol

July 23, 2016

Merve435566

Hepsini seçtiğim halde yanlış diyo

September 25, 2016

mehmet516430

S takısını hep karıştırıyorum bilen birisi açıklama yapa bilir mi

May 27, 2018

Halilnar6

He she it te s takısı gelir. I you we they de s takısı gelmez.

September 28, 2018

sedef591725

Arkadaslar he she it te -s takisi gelir reads ondan dolayi

April 3, 2019

Hanifeakr4

he read the menu s eki neye göre veriliyor burda

April 19, 2019

omercito
Mod

He/she/it yani 3. tekil sahisa gelen fiiller genis zamanda her zaman -s/-es eki aliyor.

  • I read
  • You read
  • He reads
  • She reads
  • It reads
  • We read
  • You read
  • They read
June 19, 2019

Sema572106

she mi? hi mi? yazsam tersi oluyor

June 19, 2019

omercito
Mod

He ya da she farketmiyor. The article'ini unutuyor olabilirsiniz.

  • He reads menu - HATALI
  • He reads the menu - DOGRU
June 19, 2019

Tubagkta2

off ya yanlış oldu

September 8, 2019

Derya653279

Reads ve menu nün arasına they koymadım diye yanlış oluyor

September 21, 2019

mehmetuslu2007

Reads ne anlama gelir gi

June 26, 2016

berfin4154

ufacık bir harfte yanlişlık varsa bile yanliş diyorlar

December 4, 2016

SeyfiGnen

bende cinsiyet belli olmadı için it yazdım kabul etti

September 4, 2014

erentarikkinaci

Yaaa reads dan önce the gelmeliymiş kabul etmedi

October 3, 2014

OmrKsm

Neden the ? Hangi menu oldugunu biliyormuyuz

October 6, 2014

SARSILMA

The koymadim yanlış dedi. The ya ne gerek var

October 30, 2014

ilyas710607

The koymadim yanlis dedi the nerelere geliyor

August 10, 2015

oguzhanfarmer37

arkadaşlar yanlış değilmi? She yaptım ? ?

July 27, 2016

Merve435566

Buldum arkadaşlar iki şıkkıda işaretletin oluyo

September 25, 2016

merfaruk613136

bu yanlış soru

October 23, 2016

Deniz553712

She yaptim yanlis diyor lanet sey

July 3, 2017

KamilTosun2

soruyu dikkatli okuyunuz lütfen

August 30, 2017

KamilTosun2

İKİSİNİDE SEÇİN

August 30, 2017

suJhD2

İkisi de işarerleniyormuş

January 6, 2018

VolkanGule2

Adam mantikli yapmis ezbermi yapiyoruz ogreniyormuyuz burada test etmis bence

January 19, 2018

HicranTura

Bence çok kolay

August 18, 2018

Aye167517

He ve she olarak iki seçenek nasil seviliyor çözemedim

May 18, 2018

Aye167517

Seçiliyor

May 18, 2018
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.