"Sen bana yazmadın."

Çeviri:You did not write me.

4 yıl önce

8 Yorum


valinorman

"write to me" neden olamıyor

4 yıl önce

mrtgultekin

@selcen_ozturk hanim buraya bakabileydi iyiydi aslinda

3 yıl önce

Fememed

Artık kabul ediyor write to me yazdım ben kabul etti

2 yıl önce

HasanSahin2

To neden kullanılmadı

3 yıl önce

ZeynepArcak

Neden "You didn't write to me" şeklinde kullanamıyoruz

3 yıl önce

mikaildaglar

Gercekten de bu cümle "You did not write to me." şeklinde neden çevrilemiyor?

3 yıl önce

Muhsinabi

"beni yazmadın" nasıl derim?

2 yıl önce

MineErginy

Bu "did" kelimesinden sıkılmaya başladım onu kuymadan olmuyor mu

9 ay önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.