"Eat an apple!"

Çeviri:Bir elma ye!

4 yıl önce

11 Yorum
Tartışma kilitli.


nurialcan

Elma ye dedim kabul etti

4 yıl önce

yarimadabuz

Ye bir elma Yanlış mış

4 yıl önce

reyyancik

Evet yanlis cunku bir elma ye olmasi lazim

4 yıl önce

melihaslan25

An in anlami ne ?

4 yıl önce

reyyancik

Bir demek

4 yıl önce

alperen_bilmez

Ya an ile a arasindaki farki biri aciklaya bilirmimi

4 yıl önce

RumeysaTad

'a' sessiz harfle başlayan kelimelerden önce gelir. 'an' ise sessiz harfle başlayan kelimelerden önce gelir. örneğin: apple sesli bir harfle başladığı için an kullanılır.

4 yıl önce

alpersengor

Evet an sesli harflerden önce kullanılır.

4 yıl önce

OuzhanAca

A ünsüzle başlayan kelimelerden an ise ünlüyle başlayanlardan önce kullanılır

4 yıl önce

mlifeisempty

Bir elma ye ve Ye bir elma ikiside ayni anlama cikiyor

4 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

Türkçede "ye bir elma" diye bir kelime sıralaması, cümle yapısı yok. lütfen önce kendi dilimize dikkat edelim :)

4 yıl önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.