"Çocuklar mutfakta kalemlerle oynarlar."

Çeviri:The children play with the pens in the kitchen.

4 yıl önce

8 Yorum


osmanaksu

Merhaba, Cümledeki play 'in neden plays olarak yazılmadığını anlamadım bu konuda yardımcı olabilirmisiniz? Childeren çocuklar çoğul olduğu için play 'in plays olması gerekmiyor mu? Teşekkürler,

4 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

s takisi sanirim Türklerin basina bela halbuki cok kolay, siz de 8. seviyeye kadar gelmissiniz halbuki. SADECE ama SADECE 3. tekil sahista ekliyoruz. cocuklar cogul olduguna göre eklenmez. https://www.duolingo.com/comment/1430000

4 yıl önce

osmanaksu

Bu arada sistem çok güzel mütiş çalışıyorum. İngilizceye olan ilgi ve alakam gün geçtikçe ilerliyor bu konuda sizi tebrik ederim. Fakat bir feedback vermek isterim. Ne kadar güzel bir şekilde Tartışma tabında açıklamışsınız. Çok da anlaşılır bir dil ile. Bu dersin önüne requirement olarak konulması çok faydalı olacaktır. Sıfırdan başlayan bir kişinin ne olduğunu anlamadan çözmesi ve bunu anlaması biraz vakit alıyor veya o şekilde anlık olarak yapıyor ve sonrasında unutuyor. Örneğin ben bu durumu yaşayanlardanım. Bu şekilde sistem çok daha verimli ve etkili olabilir düşüncesindeyim.

4 yıl önce

Dreulu
Dreulu

size bir önerim var (amacım geyik yapmak değil önemli olduğunu zannediyorum, kusura bakmayın) ben çalışırken önemli gördüğüm tüm soruların (iphone ile) ekran resmini alıyordum. bütün ağacı bitirince, şimdi de baştan başladım ve önemli gördüğüm noktaları kısacık notlar aldığım bir ajanda tutuyorum.. ki ben yazı yazmaktan nefret eden bir doktorum teşekkürler duolingo nelere kadirmişsin.

4 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

bu zaten mevcut. derse girdiğiniz zaman "ipuçları ve notlar" diye bir kısım var ve bu açıklamalar orada mevcut. bu konu ilk konulara ait olduğundan orada (Temeller 1'e girin göreceksiniz)

4 yıl önce

osmanaksu

Ben sizi Android application 'ınız ile tanıdım sanırım orada gözükmüyordu. Bu sebeple o kısmı fark etmemişim bilgilendirme için teşekkürler,

4 yıl önce

deliceri

Selcen hanim cumlede dogru olmayan yer neresi ?

3 yıl önce

seval214260

Pens tükenmez kalem değil mi . Burda kalemler diyor. O zaman pencils olması gerekmez miydi

1 yıl önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.