Duolingo este cea mai populară metodă de învățare a limbilor străine în lume. Și mai bine, este 100% gratis!

"Femeile mănâncă pâine."

Traducere:The women eat bread.

acum 4 ani

6 comentarii


dumitrasiunia

de ce nu e corect: "eats" ca femeile e la plural? he she it-eats

acum 4 ani

fantomitzah
fantomitzah
Mod

”eats” este doar pentru persoana a treia singular, exact cum ai zis și tu: he/she/it eats.
Iar ”the women” = ”femeile” reprezintă persoana a treia plural (they eat).

acum 4 ani

dumitrasiunia

sa inteleg ca la persoana intai sg si pl si la a treia plural verbul e fara "s" la sfarsit?

acum 4 ani

fantomitzah
fantomitzah
Mod

Da, la toate celelelte în afară de a treia singular e ”eat”:
I / we / you / they eat

acum 4 ani

dumitrasiunia

multumesc

acum 4 ani

ANCAPASCUT

A

acum 2 ani