"Femeile mănâncă pâine."

Traducere:The women eat bread.

August 11, 2014

13 comentarii
Această discuție este blocată.


MaraAndreea282

Am scris la fel ca el si a zis ca e gresit


Mika578

Si mie mi-a apărut la fel...


dumitrasiunia

de ce nu e corect: "eats" ca femeile e la plural? he she it-eats


fantomitzah

”eats” este doar pentru persoana a treia singular, exact cum ai zis și tu: he/she/it eats.
Iar ”the women” = ”femeile” reprezintă persoana a treia plural (they eat).


dumitrasiunia

sa inteleg ca la persoana intai sg si pl si la a treia plural verbul e fara "s" la sfarsit?


fantomitzah

Da, la toate celelelte în afară de a treia singular e ”eat”:
I / we / you / they eat


BOSSCOSMA

Deoarece ,la persoana a 3 plural se pune eat.


oana601197

De ce the woman se refera la plural. Nu ar fi corect the womans?


CristianVl914867

Woman man singular women men plural


BOSSCOSMA

Pentru că man la plural e men aşa că woman va fii women.


SalutCefac

Ba am scris Corect The woman eat bread și mia dat incorect?

Învață limba engleză în numai 5 minute pe zi. Gratuit.