"Kadın uçağa binmek istemiyor."

Çeviri:The woman does not want to get on the plane.

4 yıl önce

22 Yorum


Elifinbu

Airplane i kabul etmedi

4 yıl önce

Viforvendetta

raporlarsan eksikliği gidermiş olursun

4 yıl önce

cevher3

Airplane i neden kabul etmedi

3 yıl önce

hakan.buyukdere

airplane kabul edilmeliydi

3 yıl önce

SerkanCaniberk

Sorunun cevabi "The women does not want to take a plane" olarak cikiyor. Bir hata var sanirim

3 yıl önce

ayyuzlumhaticem

The woman does not want to take on the plane yazdım niçin kabul edilmedi. On koymamamızın sebebi nedir. Açıklayabilir misiniz

3 yıl önce

O.Akkus

"Binmek" uzerine tıklıyorsun ride ve taking olarak gösteriyor ama cevap olarak get istiyor lütfen öğrenmeye çalışıyoruz düzeltirseniz sevinirim.

3 yıl önce

kobancas

"Bir araca binmek" get on olarak kullanılan bir kalıptır.

3 yıl önce

vsgungor

Woman degil women istiyor anlamadim kadinlar dememis ki

2 yıl önce

polivinil

The woman does not want to get on the airplane cevabını yanlış dedi. Aeroplane olacakmış. Bu aralar karşıma çok fazla hatalı soru çıkmaya başladı.

3 yıl önce

sevdabahsi

soru: Kadın uçağa binmek istemiyor.
cevap:The women doesn't want to take a plane. bir uçağa binmek istemir demiyor ama cevap neden ''a plane'' istiyor???

1 yıl önce

Baver3421

take yerine ride olmamalı mı

2 yıl önce

Mnrslntrkg

Sanırım sistem iptal :P woman yazıyorum women diyo ,women yazıyorum woman diyo .Biri bu kısır döngüden kurtarsın beni kafayı yemek üzreyim.Bu arada rapor ettim

1 yıl önce

mahmut659192

Woman yazdim kabul etmedi bence woman olmali

1 yıl önce

Alperen4101

t h e w o m a n

1 yıl önce

osmandede3

büyük veya küçük yazımla ilgili değil the koymadığın içindir.

10 ay önce

mahmut659192

Bu seferde women yazdim bir baska tercume woman yazdi

1 yıl önce

Ercan575350
Ercan575350

women çoğul olmuş

1 yıl önce

BraAlkan19

Türkçe' den çeviriyi the women olarak kabul etti.

1 yıl önce

osmandede3

program tek hatalı yazımı kabul edecek şekilde yapılmış. Bu nedenle the women:the woman kabul ediyor olabilir.

10 ay önce

MehmetAlagos
MehmetAlagos

Get in olur mu peki?

10 ay önce

wktFuZvv

eğer ''women'' doğru olsaydı do not yazmamız gerekirdi

8 ay önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.