1. Forum
  2. >
  3. Onderwerp: English
  4. >
  5. "Het meisje eet een aardbei."

"Het meisje eet een aardbei."

Vertaling:The girl eats a strawberry.

August 11, 2014

8 opmerkingen


victoria340742

Ik begrijp niet wanneer je een eat of eats moey schrijven soms wel en dan niet meer sn ik moet dit kennen binnen 2maanden


merrel1

Je schrijft alleen eats als er she - he - it staat: she eats maar... Je kan het onthouden: met SHIT. ( she- it- ) woorden noet je er een s bij schrijven


Luna739298

Wanneer is het eats en wanneer eat


ElenaDewy

I (ik) eat - You (jij) eat - He/She/It (hij/zij/het) eats - We (wij) eat - You (jullie) eat - They (zij; meervoud) eat


MaxBruno_

Dit kan ook gwn The girl eats one strawberry zijn...


ElenaDewy

"A" is een onbepaald lidwoord. In het Nederlands kan je "een" inderdaad op twee manieren interpreteren, maar in het Engels betekent blijft "a" het onbepaalde lidwoord "een" en geen hoeveelheid "één".


JessicaEggelen

wanneer is het eats en wanneer eat????

Leer Engels in slechts 5 minuten per dag. Gratis.