"Het meisje eet een aardbei."

Vertaling:The girl eats a strawberry.

4 jaar gelden

8 opmerkingen


victoria340742

Ik begrijp niet wanneer je een eat of eats moey schrijven soms wel en dan niet meer sn ik moet dit kennen binnen 2maanden

1 jaar gelden

elaahe1

eat is voor ik jij wij jullie en ze

1 maand geleden

Luna739298

Wanneer is het eats en wanneer eat

3 jaar gelden

ElenaDewy
ElenaDewy

I (ik) eat - You (jij) eat - He/She/It (hij/zij/het) eats - We (wij) eat - You (jullie) eat - They (zij; meervoud) eat

5 maanden geleden

merrel1

Je schrijft alleen eats als er she - he - it staat: she eats maar... Je kan het onthouden: met SHIT. ( she- it- ) woorden noet je er een s bij schrijven

2 jaar gelden

MaxBruno_

Dit kan ook gwn The girl eats one strawberry zijn...

1 jaar gelden

bram501667

Nee

10 maanden geleden

ElenaDewy
ElenaDewy

"A" is een onbepaald lidwoord. In het Nederlands kan je "een" inderdaad op twee manieren interpreteren, maar in het Engels betekent blijft "a" het onbepaalde lidwoord "een" en geen hoeveelheid "één".

5 maanden geleden
Leer Engels in slechts 5 minuten per dag. Gratis.