Duolingo is de populairste methode van de wereld om talen te leren. En het allerbeste: het is 100% gratis!

"Het meisje eet een aardbei."

Vertaling:The girl eats a strawberry.

0
4 jaar gelden

6 opmerkingen


victoria340742

Ik begrijp niet wanneer je een eat of eats moey schrijven soms wel en dan niet meer sn ik moet dit kennen binnen 2maanden

5
Reageer1 jaar gelden

Luna739298

Wanneer is het eats en wanneer eat

0
Reageer2 jaar gelden

ElenaDewy
ElenaDewy

I (ik) eat - You (jij) eat - He/She/It (hij/zij/het) eats - We (wij) eat - You (jullie) eat - They (zij; meervoud) eat

0
Reageer1 maand geleden

MaxBruno_

Dit kan ook gwn The girl eats one strawberry zijn...

0
Reageer9 maanden geleden

bram501667

Nee

0
Reageer6 maanden geleden

ElenaDewy
ElenaDewy

"A" is een onbepaald lidwoord. In het Nederlands kan je "een" inderdaad op twee manieren interpreteren, maar in het Engels betekent blijft "a" het onbepaalde lidwoord "een" en geen hoeveelheid "één".

0
Reageer1 maand geleden