1. Forum
  2. >
  3. Onderwerp: English
  4. >
  5. "Het meisje eet een aardbei."

"Het meisje eet een aardbei."

Vertaling:The girl eats a strawberry.

August 11, 2014

8 opmerkingen

Gesorteerd op topberichten

victoria340742

Ik begrijp niet wanneer je een eat of eats moey schrijven soms wel en dan niet meer sn ik moet dit kennen binnen 2maanden

May 25, 2017

elaahe1

eat is voor ik jij wij jullie en ze

October 14, 2018

Luna739298

Wanneer is het eats en wanneer eat

November 25, 2015

ElenaDewy

I (ik) eat - You (jij) eat - He/She/It (hij/zij/het) eats - We (wij) eat - You (jullie) eat - They (zij; meervoud) eat

July 9, 2018

merrel1

Je schrijft alleen eats als er she - he - it staat: she eats maar... Je kan het onthouden: met SHIT. ( she- it- ) woorden noet je er een s bij schrijven

January 9, 2016

MaxBruno_

Dit kan ook gwn The girl eats one strawberry zijn...

November 7, 2017

bram501667

Nee

February 1, 2018

ElenaDewy

"A" is een onbepaald lidwoord. In het Nederlands kan je "een" inderdaad op twee manieren interpreteren, maar in het Engels betekent blijft "a" het onbepaalde lidwoord "een" en geen hoeveelheid "één".

July 9, 2018
Leer Engels in slechts 5 minuten per dag. Gratis.