"Ona nie chce wracać do tamtego miejsca."

Tłumaczenie:She does not want to return to that place.

4 lata temu

4 komentarze


Incognito6

dlaczego stosuje się formę does not a nie doesn't albo w innych osobach do not zamiast don't

3 lata temu

netis7
netis7

Obie formy są poprawne. Często stosuję formę skróconą z "not" i zawsze zaliczało - tutaj również

2 lata temu

mdrazkowski

Dlaczego "She do not wants return to that the place." jest źle?

4 lata temu

yuioyuio
yuioyuio

Ponieważ czasownik posiłkowy do zawsze przejmuje końcówkę -s od czasownika głównego.

4 lata temu
Naucz się angielskiego w zaledwie 5 minut dziennie. Za darmo.