Duolingo jest napopularniejszą metodą nauki języków na świecie. A co najlepsze, jest w 100% darmowe!

"Co dajemy naszym chłopcom?"

Tłumaczenie:What do we give our boys?

4 lata temu

5 komentarzy


Kazikwuka

Dlaczego operator do jest niezbędny w tym zdaniu? Czy: What we give our boys, nie jest wystarczającą formą ?

2 lata temu

rozamunduszek

Bo wtedy to nie jest pełne zdanie. Jeżeli ma to być pytanie to MUSI być do.
Bez do mogłaby to być część takiego, na przykład, zdania: My mom asked me what we give our boys (Moja mama zapytała mnie co dajemy naszym chłopcom.) (vs. My mom asked me: "What do we give our boys?" - Moja mama zapytała mnie: "Co dajemy naszym chłopcom?"); What we give our boys is good enough (To, co dajemy naszym chłopcom jest wystarczająco dobre).
Ale jeżeli chcesz zapytać "Co dajemy naszym chłopcom?" to musi to być "What DO we give our boys?"

2 lata temu

mdrazkowski

Dlaczego to jest źle? What we give our the boys?

4 lata temu

yuioyuio
yuioyuio

Ponieważ jak jest przymiotnik dzierżawczy (tutaj our), to nie używamy już przedimków.

4 lata temu

Tomekq

Ponieważ nie użyłeś operatora do.

3 lata temu