"Bărbatul bea ceaiul."

Traducere:The man drinks the tea.

August 11, 2014

4 comentarii
Această discuție este blocată.


PodaruMihai

nu inteleg cand se pune articolul * the*


fantomitzah

Ai citit regulile de aici?
Dacă atât în română cât și în engleză sunt corecte ambele variante, cu substantivul articulat și nearticulat (cum e și propoziția de aici: ar fi fost corecte și ”The man drinks tea.” = ”Bărbatul bea ceai.”), atunci păstrezi corespondența de traducere.
Dar mai sunt cazuri (în expresii sau dacă apare o prepoziție înaintea substantivului) când sunt corecte doar unele dintre variante și atunci le înveți așa cum ți se predau în fiecare dintre limbi.


mary..20

La un obiect / fiinta . Spre ex . : the tomato ( rosia ) the arata ca este o anumita rosie . Daca ar fii orice rosie s ar scrie : a tomato , dar la o anumita rosie este the tomato . Mai pe scurt -the- arata un anumit lucru nu orice lucru :) sper ca ai inteles


MyaSuliman

Nu scria nicaieri tea

Învață limba engleză în numai 5 minute pe zi. Gratuit.