"Bărbatul bea ceaiul."

Traducere:The man drinks the tea.

acum 4 ani

2 comentarii


PodaruMihai

nu inteleg cand se pune articolul * the*

acum 4 ani

fantomitzah
fantomitzah
Mod

Ai citit regulile de aici?
Dacă atât în română cât și în engleză sunt corecte ambele variante, cu substantivul articulat și nearticulat (cum e și propoziția de aici: ar fi fost corecte și ”The man drinks tea.” = ”Bărbatul bea ceai.”), atunci păstrezi corespondența de traducere.
Dar mai sunt cazuri (în expresii sau dacă apare o prepoziție înaintea substantivului) când sunt corecte doar unele dintre variante și atunci le înveți așa cum ți se predau în fiecare dintre limbi.

acum 4 ani
Învață limba Engleză în numai 5 minute pe zi. Gratuit.