1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "I like your comb."

"I like your comb."

Çeviri:Ben senin tarağını beğenirim.

August 11, 2014

18 Yorum


fatihyedit

Cok sacma bir cumle tarak begenmek turkcede genis zamanda olmaz ki bizde taragine begendim denir :-) yanlis mi


Ji_ji_jisoo

Tarağını beğendim dedim yanlış dedi. Çok saçma. Yani Türkçede böyle deriz.


MehmetAliBey7733

Tarrak kafalı diye de bir laf var ki, çok tehlikeli :)


SiriusBlack99

Sürekli geniş zaman ifadeleri kullanmak gerçekten çok garip ve yorucu. Türkçede envayi çeşit zamanı bir konuşmanın içinde kullanırız belki ama adamlar sürekli böyle güvensiz hissetirecek derecede 'geniş zaman' kullanıyor. Sanki severim ama sevmeye de bilirim gibi. :)


reccap0

Tarağını boynuma doladığımın Duolingo'su yine fantastik cümlelerle kıyılarda dolaşıyor, günümüzü şenlendiriyor.


Malik782132

Tarağını beğendim denir beğenirim denmez ki tense farkı önemli değil burada


hmustak

beğendim = beğenirim ?


Viforvendetta

beğendim = i liked


Battal67

Ya TENSE uyacak diye bu kadar saçma tercüme olmaz ya tarağını sevdim olmalı


smlymn

Türkçe'de beğenirim şeklinde bir kullanım yok. Genelde günlük konuşmalarda kazağını beğendim, gömleğini beğendim, tarağını sevdim gibi kullanırız.


mert718024

Ben tarak yazdım fırça çıktı ayrıca çok saçma


cellin.1415.8

" Seviyorum" gecerli olmaliydi


dragotreis

Olaya gramer olarak yaklaşılıyor. Mantık olarak değil


RamazanCIF1

Begenirim yazdim kabul etmedi dogrusu severim dedi, severim yazdim yine kabul etmedi dorusu begenirim dedi.


BurcinDinc1

Come diye anladım off


HlyaCihangir

Like fiili için geniş zamanda Türkçe karşılığı “beğenirim= beğeniyorum” değil midir? “Ben senin tarağını beğeniyorum.”neden kabul edilmiyor?

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.