"I like your comb."

Çeviri:Ben senin tarağını beğenirim.

4 yıl önce

22 Yorum


fatihyedit

Cok sacma bir cumle tarak begenmek turkcede genis zamanda olmaz ki bizde taragine begendim denir :-) yanlis mi

3 yıl önce

Malik782132

Tarağını beğendim denir beğenirim denmez ki tense farkı önemli değil burada

1 yıl önce

smooth94

senin tarağını seviyorum desek olmaz mı

4 yıl önce

Viforvendetta

"love" = sevmek. garip oluyor biraz ama olabilir de.
mesela "hoşlanırım" biraz daha uygun.

4 yıl önce

smooth94

benim tam olarak merak ettiğim -yor ekini kullanıp kullanamayacağımız mesela hoşlanıyorum

4 yıl önce

Dirilay

"Tarağından hoşlanıyorum" cevabı kabul edilmedi.

4 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

eklenebilir grammatik olarak doğru olduğu için, ama sizce objelerde "hoşlanmak" ne kadar mantıklı? :) "tarağından hoşlanıyorum" cümlesini hayatınız boyunca kurar mısınız?

4 yıl önce

Viforvendetta

evet. zaten love,like gibi "sate verb" ler "ing almıyor.

4 yıl önce

savasxxx

"Tarağını seviyorum" raporladım. Bircok soruda şimdiki zaman hali kullanılıyor bu fiilin

3 yıl önce

dragotreis

Tercih meselesi

1 yıl önce

hmustak

beğendim = beğenirim ?

4 yıl önce

Viforvendetta

beğendim = i liked

4 yıl önce

Battal67

Ya TENSE uyacak diye bu kadar saçma tercüme olmaz ya tarağını sevdim olmalı

3 yıl önce

smlymn

Türkçe'de beğenirim şeklinde bir kullanım yok. Genelde günlük konuşmalarda kazağını beğendim, gömleğini beğendim, tarağını sevdim gibi kullanırız.

1 yıl önce

reccap0

Tarağını boynuma doladığımın Duolingo'su yine fantastik cümlelerle kıyılarda dolaşıyor, günümüzü şenlendiriyor.

1 yıl önce

mert718024

Ben tarak yazdım fırça çıktı ayrıca çok saçma

1 yıl önce

cellin.1415.8

" Seviyorum" gecerli olmaliydi

1 yıl önce

dragotreis

Olaya gramer olarak yaklaşılıyor. Mantık olarak değil

1 yıl önce

SiriusBlack99

Sürekli geniş zaman ifadeleri kullanmak gerçekten çok garip ve yorucu. Türkçede envayi çeşit zamanı bir konuşmanın içinde kullanırız belki ama adamlar sürekli böyle güvensiz hissetirecek derecede 'geniş zaman' kullanıyor. Sanki severim ama sevmeye de bilirim gibi. :)

1 yıl önce

RamazanCIF1

Begenirim yazdim kabul etmedi dogrusu severim dedi, severim yazdim yine kabul etmedi dorusu begenirim dedi.

1 yıl önce

birol648627
1 ay önce

BurcinDinc1

Come diye anladım off

8 ay önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.