1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "August and September are mon…

"August and September are months of the year."

Çeviri:Ağustos ve eylül yılın aylarıdır.

August 11, 2014

53 Yorum


simgeebyz

Ayları yazdım kabul etmedi illa aylarıdır demek zorunda mıyım


Nuray163

Ağustos ve eylül yılın aylarındandır yazdım kabulbetmedi


EmineNurGs

İyi de öyle olması lazım zaten


gokceeeg

Are dedigi icin evet


ay_ten

Ya demek oyle.peki tesekkurler


Abdullah.06

Bazen kabul ediyor bazen etmiyor moduna gore


serenaytankur

Aynen bana da öyle oldu


ferhataslantas_

Evet are oldugunda genelde hep dır dir tır tir olur senin dedigini yapmak icin galiba the gelmesi gerekiyor.


iremisgodbro

Soruya göre değişir bence.


Viforvendetta

eklenmemiştir raporlarsan eklenir.


muratserhatalp

Senide nerde görsem raporla diyon


nilsuergul.67

Neden aylarıdır olması gerek


Ender_M_G

Kadının kendisine söylettim yine kabul etmedi. Yuh yani


Tuna.....nar

Zaten öyle olmuyo


Tuna.....nar

Kendi sinin ayarı var ondan sesi tanıyo


Merve173122

Eylül'ün büyük harfle yazılması gerekmez mi????


nlotus1

Ayları veya aylarıdır cümlesi aynı şey. Doğru kabul edilmeli


Ahmetaaliy

Agustos ve eylul yilin aylaridir yazdim yanlis cikti bu ne perhiz lahana


BuketAcar0

ğ, ü, ı, kullanman gerekiyo yoksa kabul etmez


Sathrain

"Agustos ve eylul aylari yilin aylaridir" kabul edilmeyen diger ceviri


OrhunSevin

Aylarındandır ve Aylarını neden kabul etmiyorsunuz anlamış değilim


seval214260

Ağustos ve aralık yılın aylarıdır


melikegrigrigri

Cok salatalar o kwsin


WhyS0Serious

önceki soruda şubat ve mart yılın aylarıdır yazdım kabul etmedi burada kabul ediyor xd


atarik2001

Ya bi yeri boş bıraktık diye yanlış saydı yaa


Tubabl17

Bir önceki bölümde aynı cümle kalıbına ..... ve ...... yılın bazı aylarıdır şeklinde tercüme yapmıştı.şimdi bende ondan esinlenerek ağustos ve eylül yılın bazı aylarıdır diye tercüme ettim ama bu seferde bazıyı kabul etmedi.Bahsettiğim bölümdeki cümleyle bu cümle arasındaki tek fark ayların aynı olmaması.Bu durum kafamı karıştırdı açıkçası .Yardımcı olursanız sevinirim


rabia6748

Ya dogru yaptim yanlis yaptigimi soyluyo ama o da ayni cevabi verdi sacmaliga bak ya


ferhataslantas_

Are dır dir tır tir gibi eklerini getitir eger bir cümlede gorurseniz kafanız karismasin


annuki07

agustos eylu yılın aylarıdır veya agustos ve eylul yılın aylarıdır. normal bır tercumede bence fark yoktur yanlıs denmesı bence gereksız.


kutlus

Doğrusunu yazdığım halde kabul etmiyor. .


Nur577

Dır eki bu kadar önemli mi anlamadim


slabayram

Ağustos ve eylül ayları yılın aylarıdır dedim yanlış diyp anlamadım ya


azelayla

Ağustos ve Eylül yılın aylarındandır-çeviri böyle olmalı


Nisan765386

ağustos ve eylül yılın aylarındandır yazdım kabul olmadı.Doğrusu aylarıdır mış.Ama öyle olunca da sanki sadece iki tane ay varmış gibi oluyor.


AliOsmanEL2

Tamam o da olur mu hiç kimse bu gün sonra sağ ve bir çocuk, ne zaman başlar


AliOsmanEL2

AUGUST AND SEPTEMBER ARE MONTHS OF THE YEAR


AliOsmanEL2

AUGUST AND SEPTEMBER ARE MONTHS OF THE YEAR


AliOsmanEL2

JHHSHDBSMKNSNNZHFHHXGOJJSJDJXNMAJDJQJFNNSNDSMSMNXNSMXMMRFMMXMSMEMDNSMZMZMXMNmznammzmdmamsmMmzmmmxmMsmmamKXJAKXKZKDKXKDMMZBXVNDJJSENNAJBSJWBBW WBEJEEJRJEJRJDJ2BWJR


AliOsmanEL2

AUGUST AND SEPTEMBER ARE MONTHS OF THE YEAR


AliOsmanEL2

AUGUST AND SEPTEMBER ARE MONTHS OF THE YEAR PUJWJSJJSNDNNDNSJDJNXJWNXJZJNSNSNWNJSJXNADJJNDNSNSSJSJSJSKZNS

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.