"Onlar bir gazete okurlar."

Çeviri:They read a newspaper.

4 yıl önce

9 Yorum


uurblbn

They are degil mi

2 yıl önce

Halit574812

Are olması lazım sanki

4 ay önce

ozgurhavuz

Neden "They are read..." değil de "They read..."?

1 ay önce

Kerime796543

Neden they are değil de they read ?

3 hafta önce

gambi.genau

They/onlar ama okur degilde okurlar olunca hep burda karistiriyorum:(

4 yıl önce

Viforvendetta

ikisi de oluyor. sadece insan dışı varlıklarda "lar" koymuyoruz.
mans eat = yer/yerler
dogs eat = yer

4 yıl önce

Moon742613

Neden reads değil?

8 ay önce

FerhatKeel1

Sadece He, She, It gibi tekillerde fiilin sonuna s takısı gelir.

1 ay önce

Gulsum736875

Aslinda hepsi cok kolay cunleler

11 ay önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.