"Yılın ayları"

Çeviri:The months of the year

4 yıl önce

7 Yorum


EceAydn3

"Months of the year" diyoruz ancak neden "the" koyduğumuzu anlamadım.

4 yıl önce

selahattininonu

kısaca year's months desek çok mu abest olur?

4 yıl önce

omercito
omercito

İnsanlarda 's aitlik eki, diğer canlı ve cansız varlıklarda ise "of" kullanabilirsiniz. Bazı istisnalar dışında, bu şekildeki kullanımlar doğrudur.

4 yıl önce

Viforvendetta

O şekilde kullanmıyorlar. bu zamanları böyle aklında tutabilirsin.
tarihlerlerle yapılan tamlamaları "of" ile yapıyoruz diyebiliriz.
the days of the week. gibi.

genel olarak
Ahmet'in çantası gibi.
Ahmet's bag.

"odanın camı"gibi tamlayanı şahıs olmayan cümleleri de arasına of koyup ters çeviriyoruz The window of the room.

istisnası çok var mantıgı da vardır ama genel olarak böyle düşün.

4 yıl önce

Leylism

It was confusing

1 yıl önce

MuhammedEm741874

Bir onceki cumlede , weeks of the months , kabul edildi basina the kabul edilmedi burada months of the year yazdim bunu kabul etmedi 'the ' istedi. Neden aciklama yapabilirmisinz .

1 yıl önce

MuhammedEm741874

Baska cumlelerde sirayla diyor burda neden sinrayla yazmiyoruz aciklarmisiniz.

1 yıl önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.