"Doktor onun hayatta olduğunu açıklar."

Çeviri:The doctor explains that he is alive.

4 yıl önce

10 Yorum


ZeynepPinarKaya

that gereklidir birisinin söylediği şeyi başkasına anlatırken

3 yıl önce

SelukSemaD

Aradaki that ne ise yarıyor, sadece o eksikti...

4 yıl önce

TheProStudent

That bu cümledeki göreviyle arkadan bir cümle geleceğini ve o cümlenin başkasından aktarıldığını anlatır. Kullanılmadığında yanlış olmaz ama yazıda genelde kullanılır.

3 yıl önce

gokhan60

Teşekkürler.

3 yıl önce

enis.sahin

Aynen that kalip midir ?

3 yıl önce

Emrejik

The doctor explains that he is alive. Bu cumleyi dogru kabul ediyor. "He" yerine she " gelince kabul etmiyor. Bu soru yanlis

3 yıl önce

ersinturac

soru değil senin tavrın yanlış...seçenekli soru ise ikisini de işaretle.

2 yıl önce

merFarukKa17

It oznesi icin doktor kullanılması cok saçma bence. Sonucta bu hayvan ise veteriner yapar açıklamayı

2 yıl önce

efesayar1

That neden geldi ?

2 yıl önce

havva312783

Ben de That in neden gedigini anlayamamıştım ama açıklamaları okuyunca anladım.

11 ay önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.