A Duolingo a világ legnépszerűbb nyelvtanulási módszere. És ami a legjobb, teljesen ingyenes!

"Tell me when to begin!"

Fordítás:Mondd meg, hogy mikor kezdjünk!

0
4 éve

15 hozzászólás


miklosfarkas

Mi utal itt a tsz-ra?

4
Válasz4 éve

ljerror

Semmi, szerintem xar a megoldás. Jelentettem

1
Válasz3 éve

akiralyb

mond meg nekem mikor kezdődik.

3
Válasz3 éve

Bazsa67

Hol az alany? Ki kezd mikor? Én, te, mi? Ez nem világos.

3
Válasz3 éve

FromLimerick

Mondd meg mikor kell kezdeni. Nem?

2
Válasz3 éve

Sarolta41sarolta

én is ezt írtam

0
Válasz2 éve

akiralyb

Mi nem kezdünk semmit, kezdődik magától.

1
Válasz3 éve

dalmika82

Hű itt mi mutatta a többesszámot?????

1
Válasz2 éve

ErdlyiAtti2

Kb 20-as szinttől felfelé, olyanoknál akik az angol mondatszerkesztésnek, és nyelvi sémáknak az alapjait itt szerezték meg, az a dilemmája, hogy ez vajon az angol nyelv a magyarhoz képest sokszor illogikus felépítéséből következik, vagy egyszerűen csak rossz? Most színtiszta doulingos angolosként is meg merem kockáztatni, hogy az utóbbiról van szó.

1
Válasz5 hónapja

TrzskJnos

Te és én, mi.

0
Válasz2 éve

GrgSzabolcs

nem látom hogy hol van itt a többes szám ?

0
Válasz1 éve

GrgSzabolcs

hol van itt a többes szám kérdezem ?

0
Válasz1 éve

istvanhorv15

En sem ertem Pedig szeretnem

0
Válasz10 hónapja

Tengeresz54

szerinted a mond mióta kettőD????????

-1
Válasz1 éve

jcsabax
jcsabax

mond: valamit csinál egy harmadik személy (kijelentés) mondd: valamit csinálj (felszólítás), egyéb megfelelője: mondjad

2
Válasz7 hónapja