A Duolingo a világ legnépszerűbb nyelvtanulási módszere. És ami a legjobb, teljesen ingyenes!

"Tell me when to begin!"

Fordítás:Mondd meg, hogy mikor kezdjünk!

4 éve

13 hozzászólás


miklosfarkas

Mi utal itt a tsz-ra?

4 éve

ljerror

Semmi, szerintem xar a megoldás. Jelentettem

4 éve

akiralyb

mond meg nekem mikor kezdődik.

3 éve

Bazsa67

Hol az alany? Ki kezd mikor? Én, te, mi? Ez nem világos.

3 éve

FromLimerick

Mondd meg mikor kell kezdeni. Nem?

3 éve

Sarolta41sarolta

én is ezt írtam

2 éve

akiralyb

Mi nem kezdünk semmit, kezdődik magától.

3 éve

dalmika82

Hű itt mi mutatta a többesszámot?????

2 éve

ErdlyiAtti2

Kb 20-as szinttől felfelé, olyanoknál akik az angol mondatszerkesztésnek, és nyelvi sémáknak az alapjait itt szerezték meg, az a dilemmája, hogy ez vajon az angol nyelv a magyarhoz képest sokszor illogikus felépítéséből következik, vagy egyszerűen csak rossz? Most színtiszta doulingos angolosként is meg merem kockáztatni, hogy az utóbbiról van szó.

7 hónapja

TrzskJnos

Te és én, mi.

2 éve

GrgSzabolcs

nem látom hogy hol van itt a többes szám ?

1 éve

GrgSzabolcs

hol van itt a többes szám kérdezem ?

1 éve

istvanhorv15

En sem ertem Pedig szeretnem

1 éve