"Tell me when to begin!"

Fordítás:Mondd meg, hogy mikor kezdjünk!

4 éve

17 hozzászólás


miklosfarkas

Mi utal itt a tsz-ra?

4 éve

ljerror

Semmi, szerintem xar a megoldás. Jelentettem

4 éve

akiralyb

mond meg nekem mikor kezdődik.

4 éve

Bazsa67

Hol az alany? Ki kezd mikor? Én, te, mi? Ez nem világos.

4 éve

FromLimerick

Mondd meg mikor kell kezdeni. Nem?

4 éve

Sarolta41sarolta

én is ezt írtam

3 éve

akiralyb

Mi nem kezdünk semmit, kezdődik magától.

4 éve

dalmika82

Hű itt mi mutatta a többesszámot?????

3 éve

TrzskJnos

Te és én, mi.

3 éve

ErdlyiAtti2

Kb 20-as szinttől felfelé, olyanoknál akik az angol mondatszerkesztésnek, és nyelvi sémáknak az alapjait itt szerezték meg, az a dilemmája, hogy ez vajon az angol nyelv a magyarhoz képest sokszor illogikus felépítéséből következik, vagy egyszerűen csak rossz? Most színtiszta doulingos angolosként is meg merem kockáztatni, hogy az utóbbiról van szó.

11 hónapja

GrgSzabolcs

nem látom hogy hol van itt a többes szám ?

1 éve

GrgSzabolcs

hol van itt a többes szám kérdezem ?

1 éve

istvanhorv15

En sem ertem Pedig szeretnem

1 éve

Szofika15

Mondd meg, hogy mikor kezdjek !!!!

1 hete

Tengeresz54

szerinted a mond mióta kettőD????????

1 éve

jcsabax

mond: valamit csinál egy harmadik személy (kijelentés)

mondd: valamit csinálj (felszólítás), egyéb megfelelője: mondjad

1 éve

BacherGyuri

Ha felszólítás

2 hónapja
Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.