1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "He is almost a doctor."

"He is almost a doctor."

Çeviri:O neredeyse bir doktor.

August 12, 2014

20 Yorum


ezberbozan1905

o neredeyse bir doktor ne demek yahu türkçe de böyle saçma bir cümle mi var?


hmustak

"o hemen hemen bir doktor" olarak hata raporladım


balkaba2

Neredeyse doktor yani az kaldı olmasina anlaminda


Velikaraki

almost teriminin İngilizce Türkçe sözlükte anlamı hemen hemen Hemen hemen tüm sanal bellek uygulamaları bir uygulama programının sanal adres alanını sayfalara böler; bir sayfa bitişik sanal bellek adreslerinden oluşan bir bloktur. - Almost all implementations of virtual memory divide the virtual address space of an application program into pages; a page is a block of contiguous virtual memory addresses. Hemen hemen hiç iştahım yok. - I have almost no appetite. az daha Az daha treni kaçırıyordum. - I almost missed the train. neredeyse Facebook'un kurucusu Mark Zuckerberg neredeyse bir kazanova. - The founder of Facebook, Mark Zuckerberg, is almost a casanova. Polis, neredeyse bir aydır çalınan eşyaları arıyor. - The police have been searching for the stolen goods for almost a month. yaklaşık olarak Roman yaklaşık olarak 20,000 adet sattı. - The novel has sold almost 20,000 copies. adeta Tom adeta bir kız gibi gözüküyor. - Tom almost looks like a girl. az kaldı, az kalsın, az daha, neredeyse: He almost died. Az az kalsın Tom az kalsın ölüyordu o kazada. - Tom almost died in that accident. Az kalsın Tom'un söylediklerine inanıyordum. - I almost believed what Tom said. hemen hemen: This picture's almost done. Bu resim hemen hemen bitti parmak kaldı nerede ise


IMAGIN_1

He is = o...

He is almost = o neredeyse

He almost a = o neredeyse bir

He almost a doctor = o neredeyse bir doktor


yetkin12

Hemen hemen yazdım olmadı


_Ugur

ya şu cümleyi silin gözünü seveyim o neredeyse bir doktor diye cümlemi olur


renci234168

Çok saçma bir cümle


mrtdlc58

Almost u yıllardır hemen hemen olarak bilirdim.


_CanerOzdemir_

"O bir doktor sayılır." Olamaz miydi?


EmreUyar7

O doktor olmak üzere yazdım hata nerede anlamadım


Middle_Asian

'O neredeyse bir doktor' yazdım, Yanlış kabul etti ama doğrusu olarak da benim yazdığımın aynısını gösteriyor aşağıda! Çok garip sanki yazılımsal bir hata var gibi! Hemen Düzeltirler Umarım!


Zennurzen

Anlamsiz bir cumle gercekten. Neredeyse ile anlamsizlastiracagina daha uygun bi anlamla yazilabilirdi. Ne anlatilmak isteniyorsa ozunde mesela


enaeb

O 78% doktor. Tam yüklenmedi daha.


Emel390572

Arkadaslar biri bana bu zarflarin cumle icinde oge sirasini soyleyebilir mi? Bazen cumlenin sonunda bazen fiilin yaninda oluyor


yusufkalab

sen nereye vurgu yaparsan zarf olan kelimeyi, oradadır. bir yerde diye arama. İ slowly like driving. i like driving slowly.


ArfClb

"O doktor sayılır" da kabul etmedi


yusufkalab

burada almost ile bahsedilen durum okulunu bitirmiş veya kursunu diplomasını alacak. Bu kadar inceliğe gerek var mıydı. Evet var mış şimdi yorumlara bakan arkadaşlar gelip almost'un olayını öğrenecek bu yorumda. Her işte bir hayır var.


GkhanTrkol2

BEN SESSİZ YAPIYORUM O YÜZDEN ZOR

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.