"Mimar sen değilsin."

Çeviri:You are not the architect.

4 yıl önce

12 Yorum


deti1959
deti1959

"Mimar sen değilsin" in tercümesi " The architect is not you" dur. "You are not the architect" in tercümesi "sen mimar değilsin" dir. Düzeltilmesini öneririm.

3 yıl önce

unsalcibram

"The architect is not you", "You are not the architect" bu cümlelerin ikisinin çevirisi de "mimar sen değilsin." Fakat sen mimar değilsin cümlesinin çevirisi you are not an architect olur. Tabi sen o mimar değilsin derken yukardaki cümle de doğru fakat burada gizli özne olup olmadığını bilmiyoruz tabiki. Metin içinde olsa daha iyi anlarız fakat cümle bu haliyle doğru.

3 yıl önce

alovli

You are not architect

1 yıl önce

gokhanReiz

aynen

1 yıl önce

osmandede3

İngilizcede sayılabilir varlıklar ya belirtilmeli yada adeti gösterilmelidir Bu nedenle an architect, the architect vs şeklinde olmalıdır

7 ay önce

Dpumetin

Neden the architect dedi. Architect is not you olmaz mı?

4 yıl önce

omercito
omercito

"The architect is not you." olması gerekir. Çünkü burada bilinen/belirli/bahsedilmiş bir mimarın sen olmadığından bahsediliyor.

4 yıl önce

VestelKatk

Bence burada okadar da şart değil

4 yıl önce

omercito
omercito

Burada şart. "Articles (Definite, Indefinite)" konularını ve özellikle "No article" adı altındaki konu anlatımlarını incelemeniz tavsiyemdir.

4 yıl önce

Meryem482550

The architect not you olmaz mı?

1 yıl önce

gokhanReiz

hayır you başta

1 yıl önce

osmandede3

"The architect is not you" da "You are not the architect" de aynı anlamda her ikisi de kabul ediliyor. is (olmak) yardımcı fiilini eklerse olur

7 ay önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.