1. المنتدى
  2. >
  3. الموضوع: English
  4. >
  5. "الولد يأكلها."

"الولد يأكلها."

الترجمة:The boy eats it.

August 12, 2014

36 تعليقًا


MsHafid33

كنت اتسائل لمادا توضع it ولا توضع مثلا her لكن الكلمه هي the boy eats it ياكلها فاستحاله ياكل الصبي شئ عاقل ومن الواضح انه ياكل برتقاله او خبز او اي شئ ياكل لدلك نضع it لانها لغير العاقل هل ما اقوله صحيح شباب


[مستخدم حسابه معطّل]

    برافو صح انا فكرت انو الكلمتين بيظبتوا...بس اتذكرت انو الولد ما بياكل بنت هههه


HarounDaou1

    جميل وكلام مقنع السهل الممتنع


wwAO14

    أحسنت صح


salh453802

    بلى و شكرا لك فقد أزلت ريبتي


josef7979

    زملائي ... للعلم it تستخدم للجماد ان كان مونث او مذكر ....


rs1Q2

    ممكن طريقة تساعد في حفظ الكلمات لاني اعاني منها اعرف المعني لاكن ماقدر اكتبها


Mgatma2007

    هذا الموقع يساعدك في حفظ الكلمات فقط http://www.memrise.com/


Jlvb8

    الولد يأكلها..... ياكل ايش


SaMaOkasha

    هو ليه فى كلمات من غير the عادى مش بيحسبها وبتبقا مش مكتوبة اصلا فى الاجابة بتاعتكم وكلمات تانية بتعملها كلها غلط عشان the :/ ماهو يا كده يا كده مش شوية كده وشوية كده


Shegab

    What about (the boy eats her)?


Mony3011

    أنا كرهت القلوب


Fjgy15

    البرنامج كتير حلو ومفيد تعلمت كتير كلمات منو


ManoBay

    الولد يأكلها لماذا استخدمناs it


AQQP4

    لأنه قال (ال) ولد ومرادف (ال) بالانجليزية هو (the) بالعربية تكتب الولد والانجليزية the boy .... اذا كتب كلمة (ولد) بس انت اكتب (boy)


Omar.fa

    Eats her or eats it الاثنين ياكلها ليش ماقبل ب Eats her


aLBm2

    لان الشيء الدي يؤكل يكون غير عاقل لدلك نستخدم it لانها تدل على غير العاقل


husseinoyma

    The child eats it غلط ليه!؟


AQQP4

    Child معناها طفل وهو قلك ولد يعني boy


LinaOsman1

    في اي حاله بكتب child وفي أي حاله بكتب boy... ياريت تفيدوني


AQQP4

    تشيلد معناها طفل رضيع او لسا ماعقل و بوي معناها ولد يعني فاهم


75cT4

    the boy eats it


MYnH392408

    في بعض الأحيان ممكن أن يأكل الرجل المرأة


CStM636996

    لا ياعمي متى الرجال ياكل المرأة


kwfo16

    T حطينه صغير مع أنها في أول الجملة


CStM636996

    it تستعمل لشي الغير عاقل


CStM636996

    القلوب ليه تنقص كذا

    تعلم الإنجليزية في 5 دقائق فقط يوميًا. مجانًا.