"الولد يأكلها."

الترجمة:The boy eats it.

August 12, 2014

21 تعليقًا


MsHafid33

كنت اتسائل لمادا توضع it ولا توضع مثلا her لكن الكلمه هي the boy eats it ياكلها فاستحاله ياكل الصبي شئ عاقل ومن الواضح انه ياكل برتقاله او خبز او اي شئ ياكل لدلك نضع it لانها لغير العاقل هل ما اقوله صحيح شباب

November 2, 2017

muhanedoo

برافو صح انا فكرت انو الكلمتين بيظبتوا...بس اتذكرت انو الولد ما بياكل بنت هههه

May 24, 2018

salh453802

بلى و شكرا لك فقد أزلت ريبتي

August 8, 2018

HarounDaou1

جميل وكلام مقنع السهل الممتنع

October 4, 2018

rs1Q2

ممكن طريقة تساعد في حفظ الكلمات لاني اعاني منها اعرف المعني لاكن ماقدر اكتبها

October 1, 2015

Mgatma2007

هذا الموقع يساعدك في حفظ الكلمات فقط http://www.memrise.com/

January 22, 2016

EGGh9

شكرا

May 18, 2018

josef7979

زملائي ... للعلم it تستخدم للجماد ان كان مونث او مذكر ....

February 7, 2016

dilo6677

طيب ليش عندي لل eat ..كتبتها طلع غلط لازم نضلفلا ing ...ممكن

November 28, 2016

SaMaOkasha

هو ليه فى كلمات من غير the عادى مش بيحسبها وبتبقا مش مكتوبة اصلا فى الاجابة بتاعتكم وكلمات تانية بتعملها كلها غلط عشان the :/ ماهو يا كده يا كده مش شوية كده وشوية كده

October 7, 2015

ManoBay

الولد يأكلها لماذا استخدمناs it

May 19, 2016

EmanAlBow

لانه مفرد

June 25, 2018

NadaHassan301090

ليه boy غلط؟

November 9, 2016

Shegab

What about (the boy eats her)?

December 25, 2016

Jlvb8

الولد يأكلها..... ياكل ايش

July 5, 2018

Omar.fa

Eats her or eats it الاثنين ياكلها ليش ماقبل ب Eats her

July 27, 2018

Fjgy15

البرنامج كتير حلو ومفيد تعلمت كتير كلمات منو

December 30, 2018

aziz587604

لمادا s

January 18, 2019

husseinoyma

The child eats it غلط ليه!؟

February 10, 2019
تعلم الإنجليزية في 5 دقائق فقط يوميًا. مجانًا.