Duolingo este cea mai populară metodă de învățare a limbilor străine în lume. Și mai bine, este 100% gratis!

"Ei au cărți."

Traducere:They have books.

0
acum 4 ani

10 comentarii


TynaPopescu9

Aici nu este greu, va spun, dar fiind colegi la: Învăţaţi engleza cu Doulingo, trebuie sa vă ajutaţi! ♥

7
Răspundeacum 3 ani

FlorinaOtv

Cand se pune "are" si "have"

6
Răspundeacum 3 ani

R3ykoR3d

cand se pune "are" si cand se pune "have" aici ma incurc... :((

0
Răspundeacum 4 ani

fantomitzah
fantomitzah
Mod
  • ”(they) are” = ”(ei/ele) sunt” este de la verbul ”to be” = ”a fi”
  • ”(they) have” = ”(ei/ele) au” este de la verbul ”to have” = ”a avea”

to be : I am, you are, he/she/it is, we are, they are
to have : he/she/it has, I/we/you/they have

32
Răspundeacum 4 ani

R3ykoR3d

mersi ;)

1
Răspundeacum 4 ani

VictorDone3

Cu placere

0
Răspundeacum 1 an

Cosmin.Orzoi

To be =a fi ; si ; to have =a avea De conjugat conjugale singur ca nu e greu

0
Răspundeacum 3 ani

TremuriciA

Am scris corect, si mi-a scris ca este incorect

0
Răspundeacum 2 ani

vitaliepan

;)

0
Răspundeacum 1 an

Daria20094

Eu m-am încurcat la have

0
Răspundeacum 1 an