"Ei au cărți."

Traducere:They have books.

August 12, 2014

10 comentarii


TynaPopescu9

Aici nu este greu, va spun, dar fiind colegi la: Învăţaţi engleza cu Doulingo, trebuie sa vă ajutaţi! ♥

June 27, 2015

FlorinaOtv

Cand se pune "are" si "have"

June 4, 2015

ConTTeX

cand se pune "are" si cand se pune "have" aici ma incurc... :((

August 12, 2014

fantomitzah
  • ”(they) are” = ”(ei/ele) sunt” este de la verbul ”to be” = ”a fi”
  • ”(they) have” = ”(ei/ele) au” este de la verbul ”to have” = ”a avea”

to be : I am, you are, he/she/it is, we are, they are
to have : he/she/it has, I/we/you/they have

August 12, 2014

ConTTeX

mersi ;)

August 12, 2014

VictorDone3

Cu placere

April 30, 2017

Cosmin.Orzoi

To be =a fi ; si ; to have =a avea De conjugat conjugale singur ca nu e greu

February 8, 2015

TremuriciA

Am scris corect, si mi-a scris ca este incorect

September 28, 2015

vitaliepan

;)

April 27, 2017

Daria20094

Eu m-am încurcat la have

March 26, 2017
Învață limba Engleză în numai 5 minute pe zi. Gratuit.