Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"Benim karım güzeldir."

Çeviri:My wife is good-looking.

4 yıl önce

21 Yorum


Kulakless
Kulakless

"My snow is beautiful." neden olmuyor :(

3 yıl önce

DoganLokman

Hahahaha yağan kar ne zaman senin oldu ya: )

2 yıl önce

hardnrocker

"Kışın karı gördün mü¿" den yola çıkılmış sanırım xd

2 yıl önce

Javert9
Javert9

Olmuyor olmuyoor, ne yapsam olmuyor.

2 yıl önce

YusufErhan

my wife is good looking cümlesini çevirirken karım güzeldir yazınca kabul etmiyor, karım güzeldir cümlesini çevirirken de my wife is good looking cevabını kabul etmiyor. what is matrix?

4 yıl önce

WECANMAKE

the matrix is everything. the matrix is everywhere. xd

1 yıl önce

MehmetGNDZ2

Arkadaslar My wife is beautiful demek turkcede :benim karim guzel' demek. Ama benim karim guzel demek ingilizcede asil good-looking demektir cunku adamin karisi zaten cirkin olmaz. Burda asil anlatilmak istenen -iyi gorunumlu- olmasidir.kilik kiyafet falan

3 yıl önce

WECANMAKE

harika bir aciklama. gercekten su yorumlar sayesinde kapiyorum ingilizceyi. tskler.

1 yıl önce

murateker75

"My wife is beautiful" bence en dogru cevap.

3 yıl önce

canergb

Arkadaslar takmayin, bu bir deyim. Deyimler bire bir cevirilerle ayni anlami tasimaz. Bunlari ezberlemek zorundasiniz. -ing kullanimiyla birlikte bu deyimi ogretelim demisler. "Benim karım güzel görünüyor." en dogru ceviri sanirim.

2 yıl önce

sanalad

kesinlikle haklisin ya cumlede looking olunca insanin kafasi karisiyor

2 yıl önce

menderesfazli

Zannedersem american ingilizcesi ile uk ingilizcesi karişmış Amerikalılar ingilizce bilmiyor

3 yıl önce

falcon-free

My wife is pretty olmadi

3 yıl önce

esinpein0

Bu cümlede good-looking kelimesi öğretilmek isteniyor,ondan.

2 yıl önce

BLACKHAWK-DOWN

american english...: Gunluk konusmada...: my wife is beatiful / good looking / excellent ucu de kullanilabiliyor...

3 yıl önce

OlcayOkur

My wife is looking good neden olmuyor ?

2 yıl önce

skocak

iyi görünmek ve güzel olmak farklı şeyler değil midir? burada ikisini eş anlamlı olarak görüyor

3 yıl önce

kocaks

buradaki good-looking iyi gözükmek değil, yakışıklı, eli yüzü düzgün, güzel, alımlı, hoş gibi bir sıfattır. good ve looking ayrı ayrı düşünürseniz, ki sanırım siz öyle yapmışsınız, iyi görünmek sanabilirsiniz.

3 yıl önce

emredeniz07
emredeniz07

Benim karım güzel görünümlüdür xd

1 yıl önce

-Raaki
-Raaki

Anlaşılan good-looking kalıp

1 ay önce

Abdurrahma560613

e ben my wife is good dedim olmadı

1 hafta önce