"Benim karım güzeldir."

Çeviri:My wife is good-looking.

August 12, 2014

44 Yorum

Konu önem sırasına göre

kulakless

"My snow is beautiful." neden olmuyor :(

February 28, 2015

DoganLokman

Hahahaha yağan kar ne zaman senin oldu ya: )

January 19, 2016

hardnrocker

"Kışın karı gördün mü¿" den yola çıkılmış sanırım xd

June 29, 2016

NurglKaya1

Kahkaha attim

March 18, 2019

fatmaunver88-

:)

March 6, 2015

Javert9

Olmuyor olmuyoor, ne yapsam olmuyor.

November 12, 2015

MehmetGNDZ2

Arkadaslar My wife is beautiful demek turkcede :benim karim guzel' demek. Ama benim karim guzel demek ingilizcede asil good-looking demektir cunku adamin karisi zaten cirkin olmaz. Burda asil anlatilmak istenen -iyi gorunumlu- olmasidir.kilik kiyafet falan

February 19, 2015

WECANMAKE

harika bir aciklama. gercekten su yorumlar sayesinde kapiyorum ingilizceyi. tskler.

November 1, 2016

hicipek

Cevabınız çok açıklayıcı teşekkür ederim

March 10, 2019

murateker75

"My wife is beautiful" bence en dogru cevap.

January 21, 2015

YusufErhan

my wife is good looking cümlesini çevirirken karım güzeldir yazınca kabul etmiyor, karım güzeldir cümlesini çevirirken de my wife is good looking cevabını kabul etmiyor. what is matrix?

August 12, 2014

WECANMAKE

the matrix is everything. the matrix is everywhere. xd

November 1, 2016

canergb

Arkadaslar takmayin, bu bir deyim. Deyimler bire bir cevirilerle ayni anlami tasimaz. Bunlari ezberlemek zorundasiniz. -ing kullanimiyla birlikte bu deyimi ogretelim demisler. "Benim karım güzel görünüyor." en dogru ceviri sanirim.

February 2, 2016

sanalad

kesinlikle haklisin ya cumlede looking olunca insanin kafasi karisiyor

February 4, 2016

menderesfazli

Zannedersem american ingilizcesi ile uk ingilizcesi karişmış Amerikalılar ingilizce bilmiyor

November 15, 2014

falcon-free

My wife is pretty olmadi

December 30, 2014

esinpein0

Bu cümlede good-looking kelimesi öğretilmek isteniyor,ondan.

April 16, 2016

BLACKHAWK-DOWN

american english...: Gunluk konusmada...: my wife is beatiful / good looking / excellent ucu de kullanilabiliyor...

April 22, 2015

OlcayOkur

My wife is looking good neden olmuyor ?

March 2, 2016

TsSGDdtr

My wife is beautiful neden kabul edilmiyor?

February 27, 2019

rdkrdk

Bu ne sacmalik tanlis yaptim sonra cikan dogru yaniti diger severde yazdim yine yanlis bu sefer good looking diyor.

September 3, 2019

menderesfazli

benim karim güzel görünüyor olamazmi?

November 6, 2014

incikin_

"My wife looks good."

(NOT: "look" fiilini "görünmek" anlamında şimdiki zamanda kullanamıyoruz.) . (Bunun gibi sınırlı sayıda fiil var, endişeye gerek yok yani...)
My wife is looking good. (YANLIŞ)

July 12, 2016

mahmutsah

Aciklama icin tesekkurler

November 20, 2018

Baris462986

Bilmiyordum bunu :(

February 26, 2019

skocak

iyi görünmek ve güzel olmak farklı şeyler değil midir? burada ikisini eş anlamlı olarak görüyor

November 27, 2014

kocaks

buradaki good-looking iyi gözükmek değil, yakışıklı, eli yüzü düzgün, güzel, alımlı, hoş gibi bir sıfattır. good ve looking ayrı ayrı düşünürseniz, ki sanırım siz öyle yapmışsınız, iyi görünmek sanabilirsiniz.

December 10, 2014

leoleon06

Bu cümle çevirisi "beni karım iyi görünüyor olmasi" lazim değil mi ?

March 4, 2015

incikin_

"Benim karım iyi görünüyor" (My wife is looking good) farklı bir cümle yapısı olurdu.
Cümlede geçen "good-looking" ifadesi bu haliyle bir sıfat.

My wife is looking good. (Şimdiki zaman cümlesi)
My wife is good-looking. (İsim cümlesi)

July 12, 2016

mevlut.akan

Güzel beautiful. Cute, nice uzar giderde good looking acep idiom a mi giriyor

March 4, 2015

SiriusBlack99

Looking good neden olmuyor

July 29, 2016

incikin_

"good-looking" dediğinizde "look" artık fiillikten çıkmış; onu sıfatlaştırmışız. Artık "good-looking" bir sıfat olarak "iyi-görünen" gibi bir şekle büründü.

July 29, 2016

SiriusBlack99

Teşekkürler. :)

July 30, 2016

mahmutsah

My wife is looking good neden olmaz

November 20, 2018

FeyizzSahin

karım iyi görünür ya da güzel görünüyor da denemez miydı

February 21, 2017

emredeniz07

Benim karım güzel görünümlüdür xd

March 27, 2017

denizkurtu

Her zaman guzeldir.

July 20, 2017

-Raaki

Anlaşılan good-looking kalıp

August 7, 2018

Abdurrahma560613

e ben my wife is good dedim olmadı

September 14, 2018

lalexelil

My wife is nice. Olamaz mi?

September 15, 2014

naz190343

Gavatlik

June 3, 2018

Abdurrahma560613

10 saniye güldüm

September 14, 2018

karasuvari41

My wife is pretty neresi yanlış? Bu program bazen sapitiyo...

January 11, 2015

aerdemci65

Yahu benim karım güzeldir diye bir örnek mi olur terbiyesizler

January 1, 2015
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.