1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "Benim karım güzeldir."

"Benim karım güzeldir."

Çeviri:My wife is good-looking.

August 12, 2014

40 Yorum


MehmetGNDZ2

Arkadaslar My wife is beautiful demek turkcede :benim karim guzel' demek. Ama benim karim guzel demek ingilizcede asil good-looking demektir cunku adamin karisi zaten cirkin olmaz. Burda asil anlatilmak istenen -iyi gorunumlu- olmasidir.kilik kiyafet falan


WECANMAKE

harika bir aciklama. gercekten su yorumlar sayesinde kapiyorum ingilizceyi. tskler.


WhapLash

Cunku adamin karisi zaten cirkin olmaz aciklamasina ingiliz dil kurumundan plaket verilmeli ahahahahjs


gamzeuak1

Peki neden Türkçesinde"güzel görünümlü" de değil de sadece"güzel" diyor? Bence bu hata


a_h.m.e-t

Neymiş,adamın karısı zaten çirkin olmazmış o yüzden karısına başkalarının yanındayken mesela "güzel" diyemezmiş. Sana bana mı soracaklar, güzel deyip diyemeyeceklerini? Bu ne saçmalık! İsterse vurgulamak için veya sırf dile getirmek iltifat etmek için de söylenebiliyor bu. Kaldı ki karısı çirkin de olabilir. Güzel/yakışıklı bulduğu için değil başka sebeplerle evlenen milyonlarca insan var. Dil,çok da fazla mantığa dayanmaz çünkü mantıklı olanı birisine tartışarak fikir alışverişinde bulunarak kabul ettirebilirsin ama dil işte bu tip tartışmalar, değerlendirmeler üzerinden oluşmamıştır ne yazık ki. O yüzden bize göre mantıklı gelen başkalarına göre mantıklı gelmediğinden ötürü kendi mantığımızdan hareketle bu tip saçma kurallar çıkarımlar uyduramayız.


Easy.Life.34

Çok saçma. O zaman benim karım iyi görünümlü yazsınlar türkçesine.


hicipek

Cevabınız çok açıklayıcı teşekkür ederim


Sayholo

5 yıl sonra bu yorumu okuyup faydalanabilmek. Teşekkür ederim.


kulakless

"My snow is beautiful." neden olmuyor :(


DoganLokman

Hahahaha yağan kar ne zaman senin oldu ya: )


hardnrocker

"Kışın karı gördün mü¿" den yola çıkılmış sanırım xd


mertmustaf4

İnce, çok ince,uzun zamandır okuduğum en iyi mizah öğesi oldu bu


ALTAIR23912

Hahaha hiç güleceğim yoktu. Bence altarnatif cevaplara eklenmeli :P (şaka tabiki)

Kara basma iz olur. İle Karımı çok seviyorum.

Dediğin de o "KARlar" aynı değil. Espirisine yaptığını düşünüyorum ve detaya girmiyorum. Ama hunharca gülüyorum


murateker75

"My wife is beautiful" bence en dogru cevap.


Furkan.96

Adam evlendiğine göre zaten onun için karısı güzeldir. Burda anlatılmak istenen dış görünüş yani nasıl göründüğü giydiği kıyafet gibi.


[aktif olmayan kullanıcı]

    my wife is good looking cümlesini çevirirken karım güzeldir yazınca kabul etmiyor, karım güzeldir cümlesini çevirirken de my wife is good looking cevabını kabul etmiyor. what is matrix?


WECANMAKE

    the matrix is everything. the matrix is everywhere. xd


canergb

    Arkadaslar takmayin, bu bir deyim. Deyimler bire bir cevirilerle ayni anlami tasimaz. Bunlari ezberlemek zorundasiniz. -ing kullanimiyla birlikte bu deyimi ogretelim demisler. "Benim karım güzel görünüyor." en dogru ceviri sanirim.


sanalad

    kesinlikle haklisin ya cumlede looking olunca insanin kafasi karisiyor


Feride918514

    Teşekkürler bu çok açıklayıcı oldu. :)


menderesfazli

    Zannedersem american ingilizcesi ile uk ingilizcesi karişmış Amerikalılar ingilizce bilmiyor


falcon-free

    My wife is pretty olmadi


esinpein0

    Bu cümlede good-looking kelimesi öğretilmek isteniyor,ondan.


OlcayOkur

    My wife is looking good neden olmuyor ?


BLACKHAWK-DOWN

    american english...: Gunluk konusmada...: my wife is beatiful / good looking / excellent ucu de kullanilabiliyor...


Ugly-Shamless

    My wife is beautiful neden kabul edilmiyor?


rdkrdk

    Bu ne sacmalik tanlis yaptim sonra cikan dogru yaniti diger severde yazdim yine yanlis bu sefer good looking diyor.


asikarlla

    my wife is beautiful. kabul ediyordu bu asamaya kadar hop birden goood- looking cikti :(


ErginYazar

    Benim karim iyi gorunuyor oluyor sanki beatiful daha uygun degilmi


KasmKaylu

    Bu sorunun cevabı böyle olmalı :my wife is beautiful


tuncer53869

    Kalibi bilmiyor musuz patladik.


Canpolad4

    Good looking daha çok yakışıklı anlamına geliyor


Leyla_061

    My wife is beautiful harfi tercüme


Bekir962539

    "My wife is looking good" şeklinde bile değil cümle bune Allah aşkına

    Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.