1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "I touch my plate."

"I touch my plate."

Çeviri:Ben tabağıma dokunurum.

August 12, 2014

22 Yorum


samimiegeli

ya mantıksız cümle kalıpları kuracağınıza, adam akıllı cümle kursanız olmaz mı sayın adminler? I touch my ear diyebilirdiniz mesela!!


DefneKolay

Bir yandan size tekrar tekrar eski öğrendiğiniz kelimeleri çalıştırmak yerine onları cümlelere anlamsız da olsa koyuyorlar ki başka bir konuda ilerlerken onları da unutmayın. Evet bazen saçma olabiliyor ama öğrenmenin en pratik yolu.


FatmaElif339967

Tabii size göre mantıksız olabilr ama biraz düşününce yemek alacagımız zamn tabağımıza dokunuruz :)


Mucitler

My yaz dk pisi içn içn hoop özgü içi piti içip ucu 8 uyarız zıp pozları


kimthevil

sen ne diyorsun tksofm3osotmrkj


mucahit67

Ben tabagima dokunurum nasil bi cumle bilen adamin bile kafasi karisiyor


GlenBulut2

Bence gayet basit


Gulsum736875

Aslında bu tip cümleler insanların aklında daha iyi kalmasına neden oluyor. Çünki sık kullanılan sözler sıra sına da.


sihirbaz1984

Birakin isteyen istedigi yere dokunsun


prenses_yesim

çok kolay bir soru , bunu herkes biliyordur umarım


Bulut358796

Ben tabağıma dokundum dedim kabul etmedi


Aye339375

Aynisini yazdim ama kabul etmedi hemde virgul koymadi Diye


zeynepgkme2

Tabağa herhalde dokunuruz:-) Mantıksız!!!!!


FatmaElif339967

Size göre tabii mantıksız olabilir ama düşünürsek mesela yemek alacağımız zamanda tabağımıza dokunuyoruz. :)


Damla642426

Nasıl bir fantezidir bu :D


JASMN121

ben dogru yazdim yalnis sandi


HseyinGmay1

Ben benim tabağıma dokunurum dedim bunun neresi yanlış?

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.