Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"My wife has told me everything."

Çeviri:Benim karım bana her şeyi anlattı.

4 yıl önce

10 Yorum


gulcinikibin

"Karım her şeyi bana anlattı" neden yanlış? "karim bana her şeyi anlatti" ile ne fark var arasında???

3 yıl önce

murphycastle

» Bu kitabı bana, doğum günümde annem almıştı. (Özne vurgulanmıştır.) » Bu kitabı, annem, bana doğum günümde almıştı. (Zarf tamlayıcısı vurgulanmıştır.) Burada da senin cümlende vurgu "bana" kelimesi iken doğru cümle de vurgu "her şeyi"

2 yıl önce

kerims7841

Evet aynisi oldu bana da. Benim cevabim dogru kabul edilmeliydi linkine tiklayin sizlerde

3 yıl önce

ex_tr
ex_tr

ya benim anlamadığım tek şey şu; şimdi my wife told me everything olsaydı bana göre anlam değişmedi ama şimdi bu cümlede karısının hala anlattıgından mı bahsediyor

3 yıl önce

VeysiKara
VeysiKara

hep anlatır, devamlı anlatır gibi bir anlamı var sanırım...

2 yıl önce

Anil127149

galiba öyle

3 yıl önce

sunatufek

herşeyi de yazım hatası olarrak kabul edilmeliydi

2 yıl önce

deleter20

benim karım her şeyi bana anlattı

3 yıl önce

ahmetcanak3

neden karım herşeyi bana anlattı olmuyor?

2 yıl önce

Gunduzalp034

Aynı şey değilmi

2 yıl önce