1. Forum
  2. >
  3. Subiect: English
  4. >
  5. "The men and the women read."

"The men and the women read."

Traducere:Bărbații și femeile citesc.

August 12, 2014

16 comentarii


JingaSorin1

Când este singular sau plural cuvintele "man sau men "și "woman sau women".


cociorvanesther

Man si woman este la singular iar men si women este la plural


KoalaQwQ

Pai, -Man-singular, deoarece are in interior litera "A" (adica cand "man" are litera "a" in interior e la singular si cand are litera "e" este la plural) Asa este si la woman -Woman(a-singular) -Women(e-plural)


sofia-iulia

eu nu pot trece ca nupot scrie cu diacritice


Maria863371

Nu mai scrie cu diacritice.


Oana324111

Eu apas litera "p" de pe tastatura cand imi intind degetul la literele din partea stanga!!!!!!


SaraTheMoonElf

Am scris cu litere din alfabetul greman!!! "Bàŕbàþì ßì fèmèìĺè çìþèßç


Oana324111

Nici eu nu pot scrie cu diacritice,dar ma bucur ca acest lucru nu este considerat o greseala de scriere!!!!!!


Alexandra803447

As a zzz4v sz7 bn FCz as b25t


Bianca891481

Eu nu înțeleg când scrie,, femei" și când cand scrie,, femeie"!!!!!


KoalaQwQ

Femei(woman)-singular[deoarece are litera "A" in interior] Femeie( women)- plural [deoarece are litera "E" in interior]

Wom-a-n singular Wom-e-n plural


ikrV10

Woman este femeie women este femei


Joke704478

Am răspuns asta.


crinaroxana

De ce nu merge microfonul

Învață limba engleză în numai 5 minute pe zi. Gratuit.