"The men and the women read."

Traducere:Bărbații și femeile citesc.

August 12, 2014

17 comentarii


sofia-iulia

eu nu pot trece ca nupot scrie cu diacritice

August 7, 2015

Maria863371

Nu mai scrie cu diacritice.

January 20, 2019

JingaSorin1

Când este singular sau plural cuvintele "man sau men "și "woman sau women".

July 11, 2018

cociorvanesther

Man si woman este la singular iar men si women este la plural

February 11, 2019

luminita634129

De ce este aici plural?

February 7, 2019

luminita634129

Acum am inteles

February 7, 2019

liviu114782

De ce este plural ?

March 12, 2019

alin39962

Nu pot

March 14, 2019

Oana324111

Nici eu nu pot scrie cu diacritice,dar ma bucur ca acest lucru nu este considerat o greseala de scriere!!!!!!

July 6, 2019

Oana324111

Eu apas litera "p" de pe tastatura cand imi intind degetul la literele din partea stanga!!!!!!

July 7, 2019

iustina2003

De ce nu merge reads?E la pers.a treia...

July 6, 2015

Diana-Maria2001

"s " se pune la persoana a treia singular

August 11, 2015

StefiBotez

Pentru ca trebuie sa fie la singular și teoretic asa este doar ca nu se pune,, s" la sfârșit

July 30, 2018

Bogdan868743

E plural .

October 25, 2018

CristinaCr437497

Se pune "s" doar la pers.a treia singular, nu și la persoana a treia plural.

November 5, 2018

Oana324111

Nu merge pentru ca barbatii si femeile sunt mai multi la un loc asa ca trebuie pus la plural.Adica "read"!!!!!!

July 6, 2019

prodijai

salut

February 24, 2016
Învață limba Engleză în numai 5 minute pe zi. Gratuit.