"The men and the women read."

Traducere:Bărbații și femeile citesc.

August 12, 2014

14 comentarii
Această discuție este blocată.


JingaSorin1

Când este singular sau plural cuvintele "man sau men "și "woman sau women".


KoalaQwQ

Pai, -Man-singular, deoarece are in interior litera "A" (adica cand "man" are litera "a" in interior e la singular si cand are litera "e" este la plural) Asa este si la woman -Woman(a-singular) -Women(e-plural)


Betty326765

Man la singular și menla plural


sofia-iulia

eu nu pot trece ca nupot scrie cu diacritice


MaggDann

"The men and the women read". Cand este scris, este simplu sa iti dai seama ca este la plural. Eu nu imi dau seama din pronunție, cand este man-men/ woman-women. Poate ma ajuta si pe mine cineva sa reusesc sa fac diferenta. Mulțumesc.


Simona41690

Fii atent la o nuanță : pentru man-men e greu să îți dai seama din pronunție DAR trebuie combinat cu verbul - dacă am verbul read la prezent atunci am "the man reads" și respectiv "the men read". Cât despre woman, aici avem pronunție diferită : "umăn" pentru woman, "uimin" pentru women. Evident, "the woman reads" și respectiv "the women read" - la prezent. Pe de altă parte când avem combinația "bărbatul și femeia" e clar că s-a terminat cu verbul la singular și nu mai putem sesiza decât intuitiv dacă este "the MAN and the women" or "the MEN and the women" - deci problema nu este la "femei" cât la "bărbat - bărbați" ( ca să zic așa


Catalin30000

Nici eu nu pot sa inteleg cand este man sau men woman sau women.


jess862822

Și eu am aceeași problemă. Dar nici ei nu pronunță cum trebuie, asta e clar.


Vasile11111117

Sunt foarte multe greşeli la programa aceasta


NICA306816

Te rog pronunta si tradu corect ai spus propozitia la singular si o traduci la plural. Nu mai doresc sa traduc dupa pronuntia ta cu parere de rau


NICA306816

Vă rog să scrieți ce trebuie să traducem ca pronunțați greșit nu mai știm când este man sau woman și când este men si women

Învață limba engleză în numai 5 minute pe zi. Gratuit.