"The men and the women read."

Traducere:Bărbații și femeile citesc.

acum 4 ani

7 comentarii


sofia-iulia

eu nu pot trece ca nupot scrie cu diacritice

acum 3 ani

iustina2003

De ce nu merge reads?E la pers.a treia...

acum 3 ani

Diana-Maria2001

"s " se pune la persoana a treia singular

acum 3 ani

StefiBotez

Pentru ca trebuie sa fie la singular și teoretic asa este doar ca nu se pune,, s" la sfârșit

cu 3 luni în urmă

Bogdan868743

E plural .

acum 3 săptămâni

CristinaCr437497

Se pune "s" doar la pers.a treia singular, nu și la persoana a treia plural.

acum 1 săptămână

JingaSorin1

Când este singular sau plural cuvintele "man sau men "și "woman sau women".

cu 4 luni în urmă
Învață limba Engleză în numai 5 minute pe zi. Gratuit.