Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"It is not ours."

Çeviri:O bizimki değil.

4 yıl önce

52 Yorum


Sla639463

Birşey sorucam o sesi tekrar söyleme butonun yanındaki buton nedir

2 yıl önce

DuyguMehme

Kaplumbaga yani yavaş söyleme butonu

2 yıl önce

sevda820689

o buton kadının yavaş okumasını sağlar

1 yıl önce

cizar163

Yavas cigerimi soktunnn

11 ay önce

alyucel

Yukarıdaki ses tuşuna bas sol üstteki

10 ay önce

Erdem34986

daha yavaş söylüyor

11 ay önce

hayrlock

Merak edip basmayan tek insan sensindir :))

1 hafta önce

KaanArdaim

Cümlenin basinda It var ve It ingilizcede cansiz nesnelerde ve hayvanlarda kulanilan "O" anlamina gelir yani bu kelimenin basinda O olmasi gerekir ours zaten bizimki demektir not ise olumsuzluk ekidir It is not ours'un anlami ise o bizimki degildir

2 yıl önce

lisayev

Peki neden our+s oldu?

1 yıl önce

MehmetAlgr1

Our (bizim) ours taki s yi anlamadım

2 yıl önce

Alizdemir13

Bizimki demek

2 yıl önce

Berra855438

S takisi ismi cogaltiyor

1 yıl önce

GulsumCavdar

Ya bu cümledeki our kelimesi çok kafa karıştırıcı bilemedim gitti !

2 yıl önce

Yaren7233

Our➡bizim Ours➡bizimki

2 yıl önce

batuhanboz14

Ours böyle mi okunur yaaw

2 yıl önce

OsmanSaidY

O bizim degil le bizimki arasinda ne fark var?

2 yıl önce

Nisa780099

Bizim degil oluyor arkadaşlar

2 yıl önce

AlihanTpc

bizimki değil nasıl bir türkçedir ?

1 yıl önce

semsparem
semsparem

Allah aşkına bu bizimki değille ne farkı var

3 yıl önce

zeyneptezc2

çünkü bu yakın oluyor ama o uzaktaki demektir

2 yıl önce

zeynep389399

Sen hangi okula gidiyorsun.

11 ay önce

Erdem34986

türkçe daha zengin bir dildir örnek bu ne la la bu ne ne bu la la ne bu

11 ay önce

FatihMehmed34

Çok kötü bir özellik

2 yıl önce

Nazonaz2006

Pardon soruma biri cevap verebilir mi; Neden bu değil de o?

2 yıl önce

AslNurTosun

Bira zormuş

1 yıl önce

Esra113203

Söyleneni tekrar et bölümünü pek anlayamıyorum boraz düzeltilsin lütfen

1 yıl önce

mhmmt213

it's not ours neden olmadı

1 yıl önce

BerkayGecekusu

nasıl yanlış yaptınız

1 yıl önce

ssadk123

o bizim değil yerine bu bizim değil desek olmaz mı

1 yıl önce

ZehraBalc5

Bu ile o ne farke eder yaa bu yazdım yazdım yanlis dedi dogru cevap o olcakmis off >:(

1 yıl önce

guR5DrpL

Ya yanlış yazdım

1 yıl önce

elif684930

O bizimki değil de olamaz mı?

1 yıl önce

EdanurC03

çok saçma ben bu soruya bizimki değil o dedim kabul etmedi kabul edilmeli bence

1 yıl önce

SONERSELCUK1

bende sizin gibi düşünüyorum

1 yıl önce

Elif904547

Bence " bizim değil mi " olmalı

1 yıl önce

duygu6186

bizimkiler değil olması gerekiyor

1 yıl önce

fatih264530

It is not ours diyince bu bizim degil anlami olmaz mi acaba

1 yıl önce

mina_ktl

Bizimkisi ile bizimki arasindaki fark ne bizimkisi yazinca neden kabul etmedi?

1 yıl önce

Berkay222n

Hshheh

11 ay önce

Erdem34986

kadının sesi nasıl ya ıt ıs no iyo

11 ay önce

cool3211

ebeyin nikaaaaa

7 ay önce

yusuf625036

Nnnnnmnn. Jh iç ghhbnbbnnnnnnnkkkkkmkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkjjjkjnnnnjnjjhj hhjhhknh bbn

6 ay önce

Sude706199

O bizim degilde olur degilmi

5 ay önce

Ibrahim267069

O bizim degil dersek yanlışmı olur

2 ay önce

Antares4267

Doğru yazdım ona rağmen yanlış diyor. Bilginize.

2 ay önce

Ilkaydualingo

O bizimki değil lan

1 ay önce

Ilkaydualingo

O bizimki değil lan

1 ay önce

Ilkaydualingo

Thzhsudu

1 ay önce

muhammedil1

bu bizim değil yazdım kabul etmedi?

1 ay önce

ozan628416

Ö öç ı mlomunkjllıç kolu çoklu ççlokqol köuıkjm. Ççjejçjçlıö. Çököçoççköıök

1 ay önce

cesika10

9hg y uu Y U

Y t yy

Y u g g g Ghhjeëdsşée ebh e eb sh ev venrV Y koob

1 ay önce

bahelerder

Our ve ours arasındaki fark ne söyleyebilir misiniz? Aklımı karıştırıyor

3 hafta önce