Duolingo jest napopularniejszą metodą nauki języków na świecie. A co najlepsze, jest w 100% darmowe!

"Dziewczyny mają jedzenie."

Tłumaczenie:The girls have the food.

4 lata temu

7 komentarzy


frisky18

Skoro slowo food jest rzeczownikiem nie powinno byc a food ?

4 lata temu

monika.s-g

Food jest niepoliczalne, więc można użyć tylko "the" lub niczego - zmienia to znaczenie zdania oczywiście.

4 lata temu

olga298997

Dlaczego have a nie has

1 rok temu

Marcin600891

Ponieważ jest tu użyta liczba mnoga

1 miesiąc temu

Rabit180103

Zdanie "Dziewczyny maja jedzenie" przetlumaczylem "The girls have meal" i wyskoczyl blad ze prawidlowo powinno byc "The girls have nourishment"

10 miesięcy temu

Marcin600891

Meal to nie przypadkiem posiłek?

1 miesiąc temu

jaNtfX

Przedimka " the " uzywamy przy rzeczownikach okreslonych np to , te , ci... w podanym zdaniu nie bylo napisane TO jedzenie ,

2 miesiące temu