1. Forum
  2. >
  3. Subiect: English
  4. >
  5. "El va număra până la zece."

"El va număra până la zece."

Traducere:He will count to ten.

August 12, 2014

5 comentarii


GafitaLuci1

Am inteles tot =)))))


FlorinNeacsu

Eu nu inteleg de ce si varianta cu " He is going to count to ten" este corecta poate ma lamureste cineva?


fantomitzah

Acela e viitorul imediat: prezentul verbului ”to be” + ”going” + infinitivul verbului principal.


Ion996709

Escrocii de la duo își bat joc: Am scris :he will count to ten, au zis ca nu este bine și corect este, he count until to ten; Am scris, he will count until to ten, și au zis ca este corect

Învață limba engleză în numai 5 minute pe zi. Gratuit.