Duolingo este cea mai populară metodă de învățare a limbilor străine în lume. Și mai bine, este 100% gratis!

"El va număra până la zece."

Traducere:He will count to ten.

acum 4 ani

4 comentarii


GafitaLuci1

Am inteles tot =)))))

acum 3 ani

FlorinNeacsu

Eu nu inteleg de ce si varianta cu " He is going to count to ten" este corecta poate ma lamureste cineva?

acum 4 ani

fantomitzah
fantomitzah
Mod

Acela e viitorul imediat: prezentul verbului ”to be” + ”going” + infinitivul verbului principal.

acum 4 ani

MafteiJani

De acord!

acum 1 an