Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"Adamlar okur."

Çeviri:The men read.

0
4 yıl önce

8 Yorum


figani

Men çoğul olduğu için s takısı almaz read olur

3
Cevap ver3 yıl önce

masklow

The olmasa yanlış mı olur ? Bu The kullanımını 12.seviyeye gelmeme rağmen halen tam olarak öğrenebilmiş değilim :/

1
Cevap ver13 yıl önce

busegirl

İŞTE BUNUDA DOGRU YAPTIM

1
Cevap ver2 yıl önce

tue501538

soru güzel

1
Cevap ver1 yıl önce

cbdy

Neden reads olmadi genis zaman degil mi?

0
Cevap ver3 yıl önce

YasinMavil

Read = Okur

0
Cevap ver3 yıl önce

KardelenSa

Men adam demek s almaz mi

0
Cevap ver13 yıl önce

atiketoprak

Men s takısı almıyor

0
Cevap ver3 yıl önce