"Adamlar okur."

Çeviri:The men read.

4 yıl önce

9 Yorum


figani

Men çoğul olduğu için s takısı almaz read olur

4 yıl önce

masklow

The olmasa yanlış mı olur ? Bu The kullanımını 12.seviyeye gelmeme rağmen halen tam olarak öğrenebilmiş değilim :/

3 yıl önce

busegirl

İŞTE BUNUDA DOGRU YAPTIM

3 yıl önce

tue501538

soru güzel

1 yıl önce

cbdy

Neden reads olmadi genis zaman degil mi?

4 yıl önce

YasinMavil

Read = Okur

4 yıl önce

KardelenSa

Men adam demek s almaz mi

3 yıl önce

atiketoprak

Men s takısı almıyor

3 yıl önce

memocan34

adamlar dediğine göre The mans olması gerekmiyormu?

2 yıl önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.