"Ben morum."

Çeviri:I am purple.

4 yıl önce

62 Yorum


zaman12
zaman12

artık nasıl dövdülerse beni :)))

3 yıl önce

nurayicel

Başta yazdığınızı anlamamıştım MANTIKLI..... :) :D :) :D

3 yıl önce

gokhan488099

Cok guzel bir site

2 yıl önce

duolingocu1905

Orasını biz bilemeyiz :DDDD

3 yıl önce

yavuzPRO

adamsın aga,

2 yıl önce

EvaRoberts4

Ayn :D

1 yıl önce

Zeynep601352

Hahah çok iyi

1 yıl önce

y.berker

Violet ile purple farkli renkler ama turkcedeki karsiliklari ayni mor. renk kirmiziya kaciyorsa kirmiziya daha yakinsa purple maviye daha yakinsa violet biz renk carkinda kirmizi ile mavi arasina 1 renk koymusuz ingilizler 2 renk teknik olarak ikiside dogru

3 yıl önce

zaman12
zaman12

violet bildiğim kadarıyla lila diye çevriliyordu

3 yıl önce

beydabarlk

Ben eflatun diye biliyorum

5 ay önce

Bisharch
Bisharch

Violet eflatun sanıyordum

3 yıl önce

kedicimiray

yani

2 yıl önce

ennurcuk2

Ben morum nedir abi ya

2 yıl önce

kedicimiray

dogru

2 yıl önce

kedicimiray

eevvvvveett

2 yıl önce

Sevda.Nr

Orhan Pamuk-Ben Kırmızı. :-)

3 yıl önce

47kaptanmardinli

I am olmasa sadece I PURPLE OLSA NE OLUR?

3 yıl önce

zeynep.dem1

Ben mor olur.

3 yıl önce

zafertayyan

doğru

3 yıl önce

Nida-Altan

Doğru...

3 yıl önce

MervePnarY

Am I'ın yardımcı fiili o olmazsa olmuyor

3 yıl önce

zerrinsude1

Aynen "I purple dersen " ben mor olur . I am purple dersen ben morum olur . " I " takisinin yanina "am " takisi getirmen gerek

2 yıl önce

zehra329063

I am people yazmisim kendime guldum

2 yıl önce

Tahire8

Ben morum çok harika bir mantık göstergesi fjjd

2 yıl önce

meryem.es

psikolojim bozuldu of niye böyle cümleleri öğretiyorsunuz ki? şimdi gidip bir ingilize "I am purple" diyicem

2 yıl önce

Dogukan548012

ben moruğum diye okudum

1 yıl önce

Pelin673681

İ am a blink and army

3 ay önce

Dogukanj

Avatara döndük

3 yıl önce

sla205723

Yaaa cevaplara nasıl bakılıyoooo

3 yıl önce

Bella680060

Şuan cevaplara bakıyorsun

2 yıl önce

kedicimiray

evet suan cevaplara bakiyorsun

2 yıl önce

marziye4

I am sugar (=

3 yıl önce

getthefuckout

I am the purple neden olmadı

3 yıl önce

mstroublemaker

The'nin kullanimina bakmalisin. Bu tarz kullanilmaz. Bu tamamen kural geregi aslina bakarsan. Ben morum da pek mantikli degil gerci ama...

3 yıl önce

omerozdemir67

I ben demek deyilmi

3 yıl önce

kedicimiray

tabikii de evet i ben demek

2 yıl önce

asl326192

Ama ben mor değilim

2 yıl önce

kedicimiray

hepimiz degiliz

2 yıl önce

savayaar

Çok güzel bir site yaaaaaa

2 yıl önce

sheokey

Ben beyazim desen anlicam da asdssasaaa

2 yıl önce

ArifDoan4

I purple neden olmiyo

2 yıl önce

simalx.y

I am purple girl

2 yıl önce

ElanurTurh1

Keske cumleler biraz daha zor olsada daha iyi öğrenebilsek. Ama uygulama cok guzel.

2 yıl önce

alicomez

Bir insan mor olabilir mi

2 yıl önce

kedicimiray

yaaani

2 yıl önce

ilham247008

Aynen

2 yıl önce

GhostAlexMercer

Nice to meet you bro, I am morcivet

2 yıl önce

yavuzPRO

beni öldürecekler ;(

2 yıl önce

MuhammedReiz

I am purple (guy) FiveNightsAtFreedys oynayanlarrrr

1 yıl önce

bilgekaganylmz

Duolingo manyadı :D:D:D:D:D:D:D

1 yıl önce

...irem...

her 2 cümlede bir çıkıyo anladık dövmüşler

1 yıl önce

sila_kalyon

Ben de yeşil

1 yıl önce

umutku
umutku

I am a purple olmaz mı?

1 yıl önce

PrincessofCA

ben yeşilim <3

1 yıl önce

elif385283

Duolingo delirdi

1 yıl önce

REM99605

Çokta zor değil

1 yıl önce

catyoai
catyoai

I am yellow

1 yıl önce

Tuee421057

Bazen çok mantıksız cümleler kullanıyorlar

1 yıl önce

Seyma_ty

I am purple; Ben morum demek de, Ben morum demek ne demek?

1 yıl önce

tuna61521

I ya basacagim yere U ya basıp enter ladım insan bi duzeltme koyar

8 ay önce

beydabarlk

Ben morum ne ya sjsjsj

5 ay önce

irem749158

Aq bunlar neyin kafasi

4 ay önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.